مدرسه حاج قاسم در همه ابعاد و بخش‌ها مؤثر و نجات‌بخش است/ شهادت شهید سلیمانی فصل جدیدی در روند انقلاب در کشور و منطقه گشود.

ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797362

در میزگرد «حاج قاسم سلیمانی الگوی مدیریت و فرماندهی» ارائه شد.

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی در مکتب امام حسین (ع) تربیت شد و در مکتب ولایت و بزرگ‌ترین یادگار حج تربیت شد. قاسم ماند چرا که امروز این مکتب ارزشمند است و سنت شهید در همه ابعاد و بخشها مؤثر و نجات بخش است و باید از این مکتب به خوبی استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، میزگرد تخصصی «حاج قاسم سلیمانی الگوی حکومت داری و فرماندهی» با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و سیاسی در پایگاه خبری دیار آفتاب برگزار شد. کارشناسان.

75487d3c 90a4 412e 8d7d 3e86cccb8eca خبر خاکستری

در این میزگرد تخصصی که رویکرد آن تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی بود، سرهنگ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امیر هادی فرماندار اراک و جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی استان برگزار شد.

سرهنگ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در این میزگرد گفت: ولایت و خدمت به مردم، اقدامات ایشان صادقانه بود که آخرین نمونه آن قولی صادقانه به مردم بود. داعش را نابود کنید

وی افزود: امروز مکتب شهید سلیمانی ظرفیت زیادی برای رساندن پیام شهدا و مکتب به حق انقلاب اسلامی به جهانیان دارد و باید از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده کنیم چرا که مدرسه حاج قاسم مدرسه ای دست ساز و باید برای تمرینات قدرتی استفاده شود. «در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم به خوبی از آن استفاده کرد.

مدرسه شهید سلیمانی در همه ابعاد و مقاطع کارآمد و اقتصادی است

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی در مکتب امام حسین (ع) تربیت شد و در مکتب ولایت و بزرگ‌ترین یادگار حج تربیت شد. قاسم ماند چرا که امروز این مکتب ارزشمند است و سنت شهید در همه ابعاد و بخشها مؤثر و نجات بخش است و باید از این مکتب به خوبی استفاده کرد.

196bfda3 b6a0 4ac8 9809 241631f0bb65 خبر خاکستری

کریمی بیان کرد: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و حفظ یاد و خاطره این سردار دلاور باعث ترویج سبک زندگی و روحیه مقاومت می شود و می تواند الگوهای کامل و عملیاتی برای جوانان اما در واقع دینداری واقعی، ولایتمداری، مردم سالاری و خدمت به جوانان باشد. مردم «با ایثار، شجاعت و دلاوری یکی از ویژگی های بارز رفتاری شهید سلیمانی این بود که تبیین مکتب شهید سلیمانی می تواند چراغ روشنی برای نسل جوان برای حرکت به سوی تکامل و سعادت باشد.

شهید سلیمانی به یک قهرمان ملی برای جوانان جهان اسلام تبدیل شده است

وی افزود: امروز شهید سلیمانی به یک قهرمان ملی برای جوانان جهان اسلام تبدیل شده است و شهید سلیمانی نماد امید، اعتماد به نفس، شجاعت و نماد ایستادگی و پیروزی در منطقه شده است. زندگی و شهادت پر افتخارش.

مدیرکل حفظ آثار و تبلیغ دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: شهید سلیمانی یک مجاهد واقعی فی سبیل الله و یک سرباز واقعی ولایت و با درک عمیق از مفهوم نظامی بود. ولایت و اسلام برای کسب قله های بلند سربلندی و افتخار.

وی با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی در راستای ترویج ارزش های اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با تلاش شبانه روزی برای دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم، کارآمدی مکتب اسلام ناب محمدی را برای جهانیان به نمایش گذاشت. و بسیج مردمی در سطح کشورهای اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی راه اندازی شد.

کریمی خاطرنشان کرد: اعتماد به نصرت الهی، ساده زیستی، ایمان به نقش مردم، پاسداشت ارزش های اسلامی، شهادت طلبی و شجاعت از دیگر ویژگی های زندگی شهید سلیمانی است و این ویژگی ها باید امروز برای نسل جوان تبیین شود. .

شهید سلیمانی بزرگترین افتخار جهان اسلام / شهادت شهید سلیمانی فصل جدیدی در پیشرفت انقلاب اسلامی در کشور و منطقه گشود.

امیر هادی فرماندار اراک در این میزگرد با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سرلشکر حاج سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در طول زندگی خود با برکت و تلاش های فراوان منشأ خیرات و برکات اسلام شده است. ملتها و مایه افتخار جهان اسلام بود.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی با برپایی مراسم باشکوهی برای این سردار سرافراز، علاوه بر ارادت خود، فصل جدیدی در رشد انقلاب اسلامی در کشور و منطقه و همچنین مردم ایران و سایر کشورها گشود. و عشق به شهید سلیمانی نشان داد پیروان مکتب شهید سلیمانی و ارمند ائمه و ولی فقیه هستند.

هادی گفت: شهید سلیمانی با برپایی مکتب عاشورا و امام حسین (ع) نماد مقاومت شد و حاج قاسم سلیمانی قهرمان، دلیر و مبتکر سپاه و خاری در چشم دشمنان بود. .

59b8eb3d 009f 40f3 b4f6 21268fb694c4 خبر خاکستری

وی گفت: شهید سلیمانی از مداحان ولایت فقیه بود و عمر پربرکت خود را در راستای فرامین مقام معظم رهبری سپری کرد و همواره برای خدمت به مردم و کشور روی صحنه بود و از وی شخصیتی برجسته ساخت.

فرماندار اراک با بیان اینکه تاریخ اقدامات و خدمات شهید سلیمانی را فراموش نمی کنم، گفت: یاد و نام این سردار سرافراز همیشه در تاریخ می درخشد.

شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام را متحد کرد

هادی با اشاره به اینکه ماموریت شهید سلیمانی به شهادت ختم شد خاطرنشان کرد: شهادت شهید سلیمانی علاوه بر نشان دادن پویایی و حیات انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) موجب وحدت جهان اسلام شد.

وی تاکید کرد: نهضت مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی روز به روز در منطقه و کشورهای اسلامی قدرتمندتر می شود. ایجاد می کند.

هادی ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران سال گذشته به عنوان برنامه های تشییع و یادواره شهید سلیمانی خوش درخشیدند و در اجرای برنامه های مردمی عشق و ارادت خود را به این شهید بزرگوار و شهدای جبهه مقاومت اعلام کردند.

وی افزود: امسال باید در بزرگداشت شهید سلیمانی با تمام توان تلاش کنیم و مردمی بودن از ویژگی های برنامه ها و فعالیت ها باشد و مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جوان ارائه و تبیین کنیم.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: شهر اراک در دی ماه برنامه های متنوع و پرمخاطب را مرور کرد و مردم اراک قطعا با اقدامات قابل توجهی در این راستا در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت پیشتازی خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید