مکتب و سیره شهید سلیمانی در همه ابعاد مؤثر و نجات بخش است

ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797985

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تأسیس بنیاد بین المللی شهید سلیمانی و تأسیس شعب آن در سراسر جهان برای ترویج مکتب و سیره شهید سلیمانی ضرورت مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امشب در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار داشت: سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است. برای پیشروی و بالا رفتن از قله های بلندی که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

وی افزود: شهید سلیمانی مرد روزهای سختی بود که با تعقیب حسادت دینی، عزت و عزم ملی، خود و ولایت را شناخت و به توانایی ها و توانایی های مردم رسید و با استفاده از توانایی های عامیانه دین خود، به اسلام عمل کرد نقش شهید سلیمانی جهان را شگفت زده کرد.

امام جمعه اراک گفت: شهید سلیمانی با خدا معامله کرد و بزرگترین اجر را با شهادت گرفت و برای خدا جانانه جنگید و تمام زندگی شهید سلیمانی برای خدا بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در دانشگاه امام خمینی (ره) و در مکتب شهید سلیمانی از دشمنان هراسی نداشت و کاپیتولاسیون معناداری نداشت و شهید سلیمانی مامی توان را به ملت های مسلمان آموخت.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: تأسیس بنیاد بین المللی شهید سلیمانی و ایجاد شعب آن در سراسر جهان برای ترویج مکتب و اخلاق شهید سلیمانی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح هفت اقلیم که از سوی کنگره شهدای امام شناسی استان مرکزی راه اندازی شده است، برکات زیادی برای جوانان داشته است، شهدای استان مرکزی در بسیاری از عرصه ها الگوهای موفقی ارائه کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نقش موثری در سراسر منطقه داشت و امروز مکتب و سیره شهید سلیمانی در همه ابعاد مؤثر و نجات بخش است که باید به خوبی برای جوانان تبیین شود. تلاش ها همه جانبه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید