جامعه اسلامی به مدرسه حاج قاسم نیاز دارد/ مدرسه شهید سلیمانی چراغ راه حل مشکلات کشور است

ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795323

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حجت الاسلام طیبی فر گفت: امروز جامعه اسلامی ما نیازمند مکتب حاج قاسم است. اگر این نیاز با رهنمودهای مقام معظم رهبری همراه نباشد، با دستورات و پیام گام دوم که چهره دوم انقلاب است، راه حاج قاسم را رها کرده ایم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی پیرامون ابعاد مکتب شهید سلیمانی و تعهدات رسانه ای آن در قبال اصحاب رسانه گفت: یکی از گوهرهای روییده در دوران بزرگ معدن حفاظت مقدس در سالهای اخیر نگین سرداران بزرگی است که در دفاع از اسلام در کشورهای اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و در خارج از مرزها و در مقابل مقاومت در راه آزادی انسانها و مظلومان جهان قدم نهادند و حرکت عظیمی را آغاز کردند. .

وی افزود: معدن بزرگ جنگ، انسان ها و گوهرهایی را پرورش داده است که نمی توان به آنها بها داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از این گوهرها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: حاج قاسم دین مدار، ولایت مدار، شخصیتی شجاع، شخصیتی متواضع در برابر مظلوم، نفوذ ناپذیر در برابر ظالم و با استقامت خاصی بود.

وی گفت: حاج قاسم در صحنه های دفاع مقدس خوش درخشید، از آنجا در جنوب شرق کشور گاری ها ایستاده بودند که با حمایت دشمنان اسلام و انقلاب بخش هایی از کشور را به شکل گولانگو در مقابل خود قرار داده بودند. آنها و مقاومت کردند، نه فقط سلاح با زبان، اخلاق، رفتار، کمک و کمک ایستادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی سپس به جبهه مقاومت پیوست و با فرمان مقام معظم رهبری جبهه مقاومت را سازماندهی و آماده کرد.

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: جبهه مقاومت به گونه ای سازماندهی شده بود که دشمن تمام ستون فقرات خود را می لرزاند. حاکمیت آنها را نابود کرد.

مدرسه حاج قاسم بهترین انتخاب برای جامعه اسلامی است

وی افزود: پس از آن هر کاری که دشمن برای تأثیرگذاری بر اراده حاج قاسم و نیروهایش می توانست انجام دهد، تصمیم به حذف او گرفت که ظاهراً دشمن حاج قاسم را حذف کرد، اما مکتبی از ذهن او بیرون آمد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به نقل از بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما فقط به جنگ و شهادت حاج قاسم نگاه نمی کنیم، بلکه حاج قاسم مدرسه راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: این مدرسه همان مدرسه ای است که امروز استان تعریف می کند. مكتب نظامي ولايت، نظامي اسلام، نظامي اهل بيت(ع)، مكتب پاسداري از ارزش ها، مستضعفان، مستضعفان جهان و مكتب پاسداري از همه خيرها است.

وی ادامه داد: این مکتب، مکتب بزرگ و بزرگ اسلام است که در رفتار و گفتار حاج قاسم جلوه گر شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سخت ترین شرایط گوش به فرمان و سربازان ولی فقیه باشید، همانطور که ایشان حتی در وصیت نامه و نصایح خود می فرمایند اگر شهید شدم ننویسید. درجه نظامی شما روی سنگ قبر من بلکه سرباز می نویسی، سرباز هم ولایتی.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: اکنون نیز افرادی که به زیارت قبر این رزمنده عزیز می روند روی سنگی که از قبر سیدالشهدا(ع) بر روی کتیبه سرباز قاسم سلیمانی آمده است، حضور دارند.

وی گفت: مدرسه قاسم سلیمانی بهترین انتخاب امروز جامعه اسلامی ماست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر سیاسیون بخواهند درست حرکت کنند باید مکتب سلیمانی را که استانی مداری است انتخاب کنند. اگر اقتصاددانان ما بخواهند در مسیر درست حرکت کنند باید مکتب سلیمانی را که مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری است انتخاب کنند.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: امروز اگر کشورهای جبهه مقاومت می خواهند در مقاومت خود ثابت قدم بمانند باید با محوریت ولایت که مکتب حاج قاسم است حرکت کنند. بیش از یک قرن است که نشان داده شده است که چنین نمی شود و نمی شود و فقط مکتب ولایت مداری که مکتب حاج قاسم است می تواند این پیروزی ها را تایید کند.

وی به یکی دیگر از ویژگی های مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم وقتی با ترامپ روبرو می شود به خود می بالد که ترامپ تمام وجودش را می لرزاند. وقتی با فرزند شهید روبرو می شود چنان با عشق و علاقه با او برخورد می کند که فرزند شهید او را به عنوان پدر در آغوش می گیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاج قاسم زمانی به عنوان کارگر برای خدمت به جامعه بشری وارد خدمت می شود که با نیروهای خود در میان آسیب دیدگان سیل قرار می گیرد.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه این ها مکتب های حاج قاسم است، گفت: مدرسه حاج قاسم، مکتب خدمتگزار به اسلام، ولایت و دین است.

گفت: راه راست همان راهی است که حاج قاسم رفت و این بار ولایت مداری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر همه مسئولان کشور بخواهند در سالگرد شهادت حاج قاسم ابراز محبت کنند باید بدانند که عشق به حاج قاسم همان مکتب است. حاج قاسم انتخاب کرد.

مدرسه حاج قاسم چراغ حلال مشکلات کشور است

حجت الاسلام طیبی فر گفت: امروز اگر کشور اسلامی ما بخواهد از مشکلات خلاص شود، مکتب حاج قاسم باید چراغ راه آن باشد؛ این مکتب حاج قاسم در راه است. به همان معنایی که ذکر شد.

گفت: عده ای از حاج قاسم صحبت کردند اما به خارجی ها تکیه کردند. امروز در برخی از مشکلات پیش روی کشورمان، به همین دلیل صحبت از حاج قاسم است، اما برخورد با غریبه و دوست شدن.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینجا مکتب حاج قاسم و این مکتب قرآن است، گفت: و در مقابل دشمنان نفوذ ناپذیر در برابر دوستان حقیر. ، از سرزنش بی ملامت نمی لرزیدند، نمی ترسیدند و صحنه را ترک نمی کردند. اینها ویژگی های مکتب حاج قاسم است.

جامعه اسلامی ما نیازمند مکتب حاج قاسم است

حجت الاسلام طیبی فر گفت: امروز جامعه اسلامی ما نیازمند مکتب حاج قاسم است. اگر این نیاز با رهنمودهای مقام معظم رهبری همراه نباشد، با دستورات و پیام گام دوم که چهره دوم انقلاب است، راه حاج قاسم را رها کرده ایم.»

وی افزود: ببینید امروز دشمنان به حاج قاسم حمله کرده اند چرا؟ زیرا مکتب حاج قاسم در کشورهای جبهه مقاومت، کشورهای آفریقایی و اروپایی اثر خود را گذاشته است و مردم آزادکار در سراسر جهان به این مرد بزرگ احترام می گذارند.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دنیا نباید نظافتچی را تماشا کنیم، گفت: اینها نظافتچی هستند حتی اگر در سطح رئیس جمهور باشند. آنها پاکان صهیونیست هستند، حتی اگر مدعی حقوق بشر باشند، اما مکتب حاج قاسم اثر خود را گذاشته است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: نباید اجازه دهیم این مکتب کوچک شود و از ذهن نسل جوان ما خارج شود چرا که آینده کشور بر عهده جوانان این کشور و جوانان کشورهای اسلامی است.

وی گفت: از خداوند می خواهیم که با همان ترجمه ای که توسط مکتب حاج قاسم انجام شد، توفیق پیروی مکتب حاج قاسم را به همه ما و همه بندگان عنایت فرماید. خدای ناکرده در عرصه های اقتصادی، سیاسی و … پیروزی حاصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید