شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد/ حاج قاسم عاشق شهادت بود


ساعت: 11:09
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921530

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد، گفت: زمانی که همه اقدامات ما برای رضای خداوند متعال باشد و با گام های استوار این راه را طی می کنیم و معامله می کنیم. خدایا خداوند به بنده اش اجر بزرگی هم می دهد برای همین حاج قاسم محبوب دل ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر اهمیت برگزاری این مراسم باشکوه تاکید کرد و ادامه داد: امروز مراسمی که در یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام روز خجسته ای برای نیروی انتظامی کشور است.» هرگاه یادی از شهدا می کنیم و با برگزاری چنین مراسمی یاد آنها را زنده نگه می داریم، در واقع به مقام معظم رهبری می پردازیم. ارزش ها و آرمان های شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامی.

وی در ادامه یاد و خاطره آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را گرامی داشت و در روز بصیرت به بیان خاطراتی از شهید والامقام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام توجه ویژه ای به قانون کشور داشت. وی در سخنانی گفت: همه ما مدیون تلاش شبانه روزی همکاران نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در کشور هستیم و این توجه افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است. در کشور. .

این مقام عالی رتبه انتظامی همچنین تواضع و انسان دوستی شهید سلیمانی را برجسته کرد و اظهار داشت: «فرمانده دلها» شهید حاج «قاسم سلیمانی» شهادت را نتیجه خوبی دانست و در نهایت در راستای امنیت و آرامش ایران اسلامی به شهادت رسید. جان خود را از روی اخلاص فدا کردند و گذاشتند و عاقبت به خیر شد.

سردار اشتری همچنین گفت: شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و هرگاه به یاد یاران شهیدش از جمله شهیدان والا مقام خرازی و حاج احمد کاظمی می افتاد متأثر می شدند و آرزوی شهادت می کردند. انشاالله همه در راه شهدا خواهیم بود و با ادامه راه این عزیزان در راه سربلندی و سربلندی ایران اسلامی به شهادت خواهیم رسید.

این افسر ارشد نیروی انتظامی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیم و گسترش این فرهنگ غنی و ارزش های والای آن در بطن جامعه، یاد و خاطره حماسه آفرینی، صبر و شکیبایی را برای همیشه حفظ کرد. مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس. : شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اخلاص و صداقت عملی، فرماندهانی شجاع و موشکاف بودند و از دیپلماسی قوی برخوردار بودند و با عقلانیت و اقتدار در جبهه حضور داشتند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد، افزود: وقتی همه اقدامات ما برای رضای خداوند متعال باشد و با قدم های محکم این مسیر را طی کنیم و با خدا معامله کنیم، خداوند به من بزرگی عطا می کند. ثوابش را خواهد داد، از این رو حاج قاسم نیز عزیز دل ها شد، پس شاهد اشتیاق و علاقه مندان به حاج قاسم پس از شهادت و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهرش بودیم.

وی همچنین به اخلاص و رهبری شهید سلیمانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه و مسئولیت مهمی داریم و آن ادامه راه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است. به گفته این شهید والامقام ایران اسلامی، حرم است پس باید تا آخر عمر از این حرم پاسداری و دفاع کنیم و مدرسه حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این مقام ارشد انتظامی به اغتشاشات اخیر سران ضد انقلاب و منافقین کوردل و ایستادگی مسئولین جان برکف فرجه در مقابل آنها اشاره کرد و گفت: به رحمت و عنایت خداوند قیام دشمن شکست خورده است در این مراسم پر برکت مجاهدت و ایثار قرار بگیرید.» از همه همکارانم در سراسر کشور برای ایستادگی در مقابل دشمنان تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: انصافا همکاران ما در نیروی انتظامی کشور در راه دفاع از جان و مال و ناموس مردم و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند. همکاران ما از سراسر کشور با اقتدار و قدرت در مقابل دشمنان و دشمنان در میدان نبرد حضور یافتند و از این حرم پاسداری کردند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ‘اسماعیل چراغی’ و ‘تورج اردلان’ گفت: در اغتشاشات اخیر بسیاری از همکاران ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تعدادی نیز جانباز و مجروح شدند. قدردان همه این عزیزان و صبر و مقاومت خانواده ها و فرزندانشان و مدافعان حرم هستیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ایران اسلامی با وجود حسادت و حسادت، لحظه ای برای حفظ جان، مال و ناموس مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی دریغ نخواهد کرد. جوانان تهدید کننده جان به ویژه جوانان غیور در نیروی انتظامی کشور شهدا و مکتب حاج قاسم دشمن را شکست و ناکام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید