شهادت حاج قاسم انقلاب را تضمین کرد / از خون شهید سلیمانی بسیاری از حاج قاسم متولد شدند.

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795725

حمرا گفت: این شهادت باشکوه و تشیع پیکر حاج قاسم نگاهی به انسانیت و انقلاب داشت و اتفاق عجیبی بود که قرار بود بعد از سال ها در بین مردم رخ دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون درباره شهید حاج قاسم سلیمانی به صبح توس گفت: باید از دو منظر به شهادت سردار سلیمانی نگاه کرد. دید اول داغ و غم از دست دادن اوست. “

وی افزود: ما نیز با این دید به واقعه عاشورا و کربلا نگاه می کنیم که این گرما برای همیشه در دل شیعیان جاودانه است و این واقعه و شهادت امام حسین (ع) و یارانش داغی است که نخواهد بود. خاموش شد.” .

این بازیگر اخراج کرد: اما اگر از منظر دیگری به ماجرا نگاه کنیم، تاثیر این ماجرا داغ است، اما بیشتر این اتفاق تاثیری است که شهادت امام حسین (ع) بر همه دنیا گذاشت و بشریت. این اتفاق باید می افتاد: «پیش از ریختن این خون، رویدادهای بسیاری همراه با انسانیت و آزادی در سراسر جهان پخش شد.

حمرا گفت: درست است که ما هر سال در ایام محرم عزاداری می کنیم اما در واقع هر سال با درس آزادگی و سربلندی اتفاقی بزرگ را به هم یادآوری می کنیم.

وی با اشاره به شباهت های عاشورا و شهادت حاج قاسم گفت: در شهادت حاج قاسم دقیقاً همین اتفاق افتاد و ظاهراً فکر می کردند حاج قاسم را کشته اند اما از خون حاج قاسم بسیاری از حاج قاسم هستند. به دنیا آمده و بزرگ شده است: «نظر رایج در دنیا که حاج قاسم را مرد میدان یا مردمی برای تمام فصول می دانند، درست است.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که خون حاج قاسم بسیار خطرناکتر از خود حاج قاسم است. طبیعتاً اثری که از شهادت حاج قاسم به جا مانده، بسیار پربرکت تر از وجود مبارک ایشان بوده و خواهد بود.

حمره گفت: در همین تشیع دو سال پیش عده زیادی با وجود عقاید مختلف جمع شدند چون قهرمان خود را از دست داده بودند. بیمه می کرد و عجیب بود که این همدلی سال ها بعد برای مردم اتفاق می افتاد.

وی با اشاره به اقدامات هنرمندان در پرونده حاج قاسم خاطرنشان کرد: در کارهای هنری هنرمندان سعی کرده اند از این توده معنوی به برکت شهدا استفاده کنند و همه به نوبه خود وارد عمل شده اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هنرمندان نیز با انتشار پیام ها، خلق آثار هنری، اظهار نظر و… در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار بوده اند که هر کدام به نوبه خود حائز اهمیت است.

حمرا تاکید کرد: در دو سال اخیر در هر کار مرتبط با حاج قاسم به شکل های مختلف حضور داشتم و همیشه گفته ام که همیشه به شخصیت حاج قاسم پایبند بوده ام و این ارادت باعث شده هر کاری که مربوط به آن است را انجام دهم. در وسط با جانودل.

وی با اشاره به آخرین کار هنری خود با موضوع حاج قاسم سلیمانی افزود: اکنون نیز مفتخر به حضور در یکی از بخش های بنیاد حاج قاسم با محوریت خاطرات کوتاه واقعی از مراسم ختم حاج قاسم هستم که امروز پخش شد. “

رئیس فرهنگسرای نیاوران ادامه داد: همچنین به عنوان مسئول فرهنگسرای نیاوران با جمع آوری آثار مختلف هنری و حضور هنرمندان سعی در تجلیل از حاج قاسم داشتیم. نمایش آثار هنرمندان مرتبط با حاج قاسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید