ترویج مراسم در مدرسه شهید سلیمانی به خواست امام جامعه بود/ نگاه سیاسی به سالروز حاج قاسم

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800289

حسین معروفی گفت: امسال ما و جمع کثیری از محبین اهل بیت(ع) و محبان مکتب شهدا و شهید سلیمانی در راستای تحقق سخنان امام که فرمان و حجت خداوند بود، تبیین کردیم. نماد برخی از موکب ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «خدا را شکر می کنیم که زندگی ما را در زمانی قرار داد که اسلام ناب محمدی (ص) را درک کرده و حسینی هستیم و سپاسگزاریم که ما را سرباز قدرت خدا در زمین قرار داد و عشق شهدایی را که جانشان را فدا کردند در دل ما نهاد. برای ترویج فرهنگ غنی اهل بیت(ع).


وی با بیان اینکه خداوند متعال را شکر می کنیم که ما را کرمانی قرار داد و حاج قاسم را الگوی ما قرار داد تا راه را گم نکنیم، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی صاحب مدرسه ای شد که مصونیت ایران اسلامی را آموزش می دهد. اسلامی انقلاب خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه امسال ما و جمع کثیری از محبان اهل بیت(ع) و محبان مکتب شهدا و شهید سلیمانی به تشریح اطلاق کلام امام پرداختند. که دستور و حجت خداوند بود، تصریح کرد: سلیمانی و سالگرد وی از مطالبات … در نماد برخی موکب ها …; وارد عمل شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته مقاومت همگی برای تداوم این حرکت عظیم آمادگی خوبی داشتید، خاطرنشان کرد: با ترویج مراسم مدرسه که یکی از خواسته های حضرت امام خامنه ای بود و این مهم در دستان مبارک و بسیار مهم است. در استان کرمان به ویژه در شهر کرمان و به ویژه در نماد موکب هایی که در مسیر بین المللی گلزار کرمان شروع شد، همراه شما بودند.

وی افزود: اربعین و عاشورا را آفریدی و همه دل های پژمرده را به هم وصل کردی. برای آرام شدن، و این آرامش در شهر کرمان نبود، سراسر ایران بود و هر که دلی در بند این مکتب داشت، آرام باشد و سپاسگزار تو باشد.» گفت و برایت دعا کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز بزرگترین نرم افزار در مقابل دشمن است. ترویج مکتب شهید سلیمانی و برگزاری باشکوه جشن سالگرد شهادت حاج قاسم. سالگرد حاج قاسم امسال سال خوبی بود. بدون کوچکترین چشمداشتی تمام وجود خود را در راستای اخلاص قرار می دهید.

وی افزود: شهادت سردار جاویدان حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرصت برای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است تا به فرموده رهبرمان قدرت نرم ایجاد کند تا بزرگترین موفقیت را برای انقلاب داشته باشد. “

معروفی در ادامه با اشاره به اینکه امسال به مناسبت این سالگرد بزرگ 2200 یادواره خانه شهید به عنوان بزرگ ترین کار فرهنگی برگزار شد، ادامه داد: علاوه بر حوزه فرهنگی، دل ها در عرصه های اجتماعی و… گرد هم آمدند. رها شد، تولید قدرت نرم ایجاد شد، همه ما در این محور و راه بودیم، مثل حراست مقدس و این محور را مدیون شهید سلیمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید