سردار سلیمانی در بهترین زمان و مکان به شهادت رسید/ وصیت نامه حاج قاسم چراغ راه جامعه است

ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1798005

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

حجتی گفت: حاج قاسم در بهترین زمان و در بهترین مکان کشته شد تا در ولایت بماند. اگر حاج قاسم را دوست دارید وصیت نامه اش را بخوانید. محور اراده حاج قاسم نظام اسلامی و ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان سه شنبه شب با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: یزد: آمریکا در شرق می‌دانست که انقلاب ضربه سختی به آمریکا وارد کرده است.

وی افزود: همه نظریه پردازان آن زمان فکر می کردند که امام خمینی (ره) راه به جایی نمی برد زیرا ایران مستعمره آمریکاست و هیچکس قدرت ایستادگی در مقابل آمریکا را ندارد.

این رزمنده و راوی دفاع مقدس گفت: البته همه آزادگان جهان انقلاب اسلامی ایران را تماشا کردند تا معادلات دنیا را بر هم بزنند.

حاجتی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جایی اتفاق افتاد که بزرگترین پایگاه اقتصادی و سیاسی آمریکا بود.

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی آمریکا تلاش کرد تا همسایگان ایران را در مقابل ایران تجهیز کند تا به انقلاب ضربه بزند و به همین منظور صدام را علیه کشورمان هل داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: همه دنیا مخالف بودند ایران مکتب اسلام و تشیع امیرالمومنین را به دنیا صادر نکند اما به هدف خود نرسیدند. “

حاجتی تاکید کرد: ما در هشت سال بهترین جوانان خود را از دست داده ایم اما یک وجب از کشورمان را از دست نداده ایم.

وی افزود: زمانی که دشمنان ایران دیدند در جنگ شکست خورده اند و در جنگ نمی توانند به اهداف خود برسند، اغتشاشات جدیدی را در دستور کار قرار دادند که بزرگترین آن اغتشاش سال 1367 بود.

رزمنده و راوی دفاع مقدس گفت: جنگ تمام شده و ما یک وجب از خاک وطن خود را از دست نداده ایم اما صدام چه شد که باید در سه روز و یک هفته برای جمهوری اسلامی خوزستان را می گرفت؟

حاجتی با بیان اینکه کشوری که قهرمان نباشد مرده است، یادآور شد: تاریخ ناموس کشور ما شهدا هستند و شکی نیست که شهدا امروز هم زنده اند و در بین ما حضور دارند.

گفت: ما سردار حاج قاسم سلیمانی را نمی شناسیم، او می دانست که مردمی و مردمی است. حاج قاسم سلیمانی از طلبه های استان بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از نظریه پردازان برجسته روسی می گوید که پیاده روی اربعین مانند یک رویداد آخرالزمانی است و تحولی اساسی در مقیاس جهانی است.

حاجتی تاکید کرد: آمریکایی ها داعش را ایجاد کردند که در مدت 72 ساعت سه استان عراق را به طور کامل محاصره کردند. داعش به هزار متری کاخ بشار اسد و 500 متری حرم حضرت زینب (س) رسیده بود. البته صدام یک روز گفته بود که آمده ایم بمانیم.

وی گفت: سردار سلیمانی را همه اعم از مسلمان، مسیحی و همه اقوام و گروه ها دوست دارند.

این رزمنده و راوی دفاع مقدس گفت: حاج قاسم در بهترین زمان و در بهترین مکان شهید شد تا در ولایت بماند. اگر حاج قاسم را دوست دارید وصیت نامه اش را بخوانید. محور اراده حاج قاسم نظام اسلامی و ولایت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید