بزرگترین ضربه را حاج قاسم به اهداف آمریکا زد/ حاج قاسم سلیمانی نقشه آمریکا در منطقه را مختل کرد

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797881

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به آذربایجان غربی:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: حاج قاسم این ظرفیت را ساخت و طعم شادی اسلام ناب محمدی را برای مجاهدان چشید که بزرگترین ضربه به آمریکا و کشورهای استکباری بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام بهنام دلریش در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: در واقع فردی که عامل احکام الهی است و ارادت و تعهد را جمع می کند و در واقع مصداق آیات قرآن کریم است شهادت است. چنین انسانی.”

وی افزود: از این رو محبوبیت حاج قاسم به این دلیل است که ایشان در طول خدمت بیش از چهار دهه فداکاری و استقامت به معنای واقعی را به اثبات رساندند. ایمان، استقامت کافران را نیز در باورهای باطلشان می‌توان دید، اما در اینجا استقامت ارزشمندی محسوب می‌شود که در حد ایمان است و فرمانده ما این استقامت و اخلاص در راه خدا را به معنای واقعی تعبیر می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: حضور حاج قاسم سلیمانی در منطقه خلاف نقشه آمریکاست. دولت. “

حجت‌الاسلام دلریش گفت: این سؤال درباره ترور حاج قاسم نشان می‌دهد که دشمن به این نتیجه رسیده است که امام راحیل، فرمانده مکتب دل‌ها و علوم انسانی و شهدای عظام، آثار خود را گذاشته و بدون کوچک‌ترین تعارفی این سؤال را پذیرفته‌اند. ما را به جنگی نابرابر و ترور قهرمانانمان رساند.

وی گفت: حاج قاسم راهبردهای مناطق آمریکا را زیر پا گذاشت که آمریکا به دنبال تقویت اسرائیل بود، همان هدفی که به دنبال راه اندازی اختلافات مذهبی و جنگ شیعه و سنی در منطقه بود، هر چند حاج قاسم به همه این اهداف ناامید کننده بود. بنابراین به قتل دامن زدند تا این که این اتحاد و همبستگی را متوقف کردند که شکست خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید