سردار سلیمانی نقشه های شوم آمریکا در منطقه را خنثی کرد/ لزوم مجازات عاملان شهادت حاج قاسم

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798748

آبشناس گفت: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند باید در دادگاه های بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محکوم شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عماد آبشناس، کارشناس بین الملل و عضو کمیته سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گفت و گو با تهران پرس، اهداف آمریکا را اشغال منطقه و تقسیم آن بر اساس طرح برنارد لوئیس عنوان کرد. در مورد عراق و جلوگیری از تجزیه آن و تجزیه کردستان چه می بینیم؟

این کارشناس بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها بالاخره دیدند که سردار سلیمانی تمام نقشه‌های آنها را در منطقه زیر پا می‌گذارد و نقشه‌های شوم آنها در منطقه محقق نمی‌شود، بنابراین سردار سلیمانی تصمیم به کشتن او گرفت و این یک فاجعه بود.

یکی از اعضای کمیسیون سیاسی جمعیت حمایت از ملت فلسطین گفت: شهید سلیمانی یک شخص نیست، یک جریان است و اینطور نیست که با شهادت او سیاست و جریان متوقف شود. سردار این بار قطعا ادامه خواهد داد.

آب شناس با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت است و بالاخره به آرزوی خود رسیده است، بر انتقام خون سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: از طرفی ما هم مثل ایران بدهی داریم و آن خونخواهی و انتقام خون اوست. و کشاندن عاملان به عدالت و محکوم کردن آنها به عنوان جنایتکاران جنگی.

وی ادامه داد: طبیعتا ایران هم اکنون پیگیر این موضوع است و همچنان بر سر موضوع انتقام گیری هستند. من اطلاعات زیادی در مورد امنیت ندارم، اما گزارش ها حاکی از آن است که همه کسانی که در عملیات کشتار دست داشتند توسط یکدیگر تعقیب می شوند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا که در این روند دخیل هستند باید در دادگاه های بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محکوم شوند و دستور دهندگان مانند ترامپ ملعون باید محکوم شوند. به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید