حاج قاسم نقشه های شوم آمریکا را فاش کرد

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796358

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان؛

حسن بهرامی گفت: حاج قاسم با کمک ملت های منطقه توانسته است تمام نقشه های غیرقانونی آمریکا در منطقه غرب آسیا را کشف کند. مردم در نقاط مختلف جهان، حاج قاسم را به گونه ای می شناختند که نام و آوازه او برای همه شناخته شده است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان صبح امروز در نشست چشم انداز به مناسبت دهه ی انس با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزود: در انقلاب اسلامی، مردم حامی حکومت و انقلاب هستند و حاج قاسم را به وفور می توان لمس و درک کرد.


وی افزود: هر جا که دست مردم باشد اگر کارش را درست انجام دهد مردم او را دوست خواهند داشت و این خصلتی بود که در حاج قاسم نمود پیدا کرد و مردم او را بسیار دوست داشتند.

بهرامی گفت: حاج قاسم از نظر مردمی که در میانه صحنه بودند و مردی در میدان بودند سخت کوش بود و این ویژگی او بود که حاج قاسم را برای مردم عزیز کرد، حاج قاسم وارد بازی سیاسی نشد یکی از معدود افراد بود دلسوزی، از خود گذشتگی هر از گاهی.

وی گفت: حاج قاسم با مردم بود و مردم با حاج قاسم، باید یاد بگیریم که اگر می خواهیم در کنار مردم باشیم و با مردم کار کنیم باید از رفتار این شهید بزرگوار درس بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان گفت: حاج قاسم در زمان جنگ سوریه نیز حقوق مردم سوریه را رعایت می کند، به همین دلیل حتی از باغ و مزرعه عبور کرده و اگر آسیبی وارد شود، خسارت را ارزیابی می کند و دست به دست می شود. آن را به صاحب. باغ.

وی گفت: حاج قاسم با کمک ملت های منطقه توانسته است تمام نقشه های غیرقانونی آمریکا در منطقه غرب آسیا را کشف کند. مردم در نقاط مختلف جهان حاج قاسم را به گونه ای می شناختند که نام و آوازه او برای همه شناخته شده است».

بهرامی گفت: رفتار و کردار حاج قاسم همان مکتبی است که از ولی فقیه و امام خمینی (ره) آموخته است، مکتب ولی فقیه و امام خمینی (ره) همان مکتب انبیا و مکتب اسلام و این است. یک مکتب اسلام باید زنده باشد.

گفت خیلی ها باور می کنند ما کجا هستیم و ائمه و پیامبران کجا.

گفت: دشمن می دانست چه کسی را و به چه دلیلی بکشد! دشمنان بر این باور بودند که با شهادت حاج قاسم بساط، نیروهای قدس و مقاومت نابود می‌شوند، اما نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم بود.

بهرامی افزود: دشمنان که ازدحام میلیونی را در کاخا دیدند برای تشییع پیکر حاج قاسم آمدند، ارتباط عاطفی مردم با حاج قاسم را درک کردند و سعی کردند از حاج قاسم و مردم فاصله بگیرند و همچنان شبانه روز مشغول کار هستند. . شب.”

وی گفت: تنفر خانواده حاج قاسم در بین مردم، روابط مالی حاج قاسم با گروه های حماس فلسطینی و دروغ پردازی درباره فعالیت های اقتصادی حاج قاسم و قدس با اختلاس گران داخلی از روش های دشمنان برای از بین بردن صمیمیت انسان ها و برنامه های حاج قاسم است. برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند.

بهرامی گفت: به گفته حاج قاسم باید مردمی داشته باشید و با آنها صحبت کنید، راه حاج قاسم را ادامه دهید و نباید همه گروه ها و اقشار جامعه مورد غفلت قرار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سامان در پایان افزود: بچه های دینی باید در مسیر حاج قاسم در کنار مردم باشیم و اجازه ندهیم دشمنان جوانان ما را با ابزار خود تصرف کنند. ما و جوانان انقلابی باید راهی برای سعادت مردم باشیم.«بیایید در مدرسه حاج قاسم به آنها درس بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید