حاج قاسم بنی شکست نقشه های دشمن در منطقه / حرکت سردار سلیمانی به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795791

سردار فدا گفت: مکتب حاج قاسم و سیره، اخلاق و منش ایشان همه توانمندی هایی است که حاج قاسم را الگوی مردم ایران کرد که مانند نهضت عاشورا و امام حسین بود. به فضل الهی این حرکت ادامه خواهد داشت و جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار معتبی فدا در گفت و گو با صاحب نیوز درباره ویژگی های شهید دلاور حاج حاجم قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم مخلص بود و کارش را برای خدا انجام می داد و به موقع سرباز انقلاب، میهن و ولایت بود. و برای خودش چیزی نمی خواست. .

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی را ساده زیستی، مردمی و مطالبه گری همه مردم دانست و گفت: همراهی با مردم، انقلابی بودن، دشمنی با دشمن و حمایت از خانواده شهدا و اصول و ارزش‌ها یکی از ویژگی‌های سردار دلا این بود که همه اینها توانایی‌هایی است که با نام و آوازه حاج قاسم در دنیا طنین‌انداز می‌شود.

ویبا با بیان اینکه اهل تجمل و اشرافی نیست و پایبند به مبانی انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی است، گفت: حاج قاسم اهل خط و جناح نیست. همه اینها باعث می شود حاج قاسم حاج قاسم شود که خودش می گوید برای شهید شدن باید شهید شوی چون خودش شهید بود.

فدا گفت: حاج قاسم قهرمان همه مردم جهان است که توطئه های آمریکا را در منطقه خنثی کرد، حاج قاسم به دنبال وحدت و انسجام است و جبهه مقاومت را زنده نگه می دارد و پایه گذار شکست نقشه های دشمن در منطقه بود. اینها همه توانایی هایی بود که حاج قاسم داشت.

وی افزود: مکتب حاج قاسم و سیره، اخلاق و منش ایشان توانمندی هایی بود که حاج قاسم را الگوی مردم ایران کرد که مانند نهضت عاشورا و امام حسین بود. به فضل الهی این حرکت ادامه خواهد داشت و جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید.

فدا خاطرنشان کرد: حاج قاسم در جای خود می جنگد و راه، حرکت و شتاب انقلاب از او نیست، زیرا انقلاب از امام خمینی (ره) شروع شد و اکنون پرچم در دست مقام معظم رهبری است، این بار ادامه خواهد داشت و پرچم در دست به دیگران سپرده می شود، اما حاج قاسم پرچمدار و موتور اصلی بود و آنها الگوی شهدا و دیگران هستند. حتی اگر حاج قاسم نباشد، دیگری این کار را ادامه می دهد.

فدا در پایان گفت: اگر حاج حاجم و مدافعان حرم نبودند، مشکلات امنیتی زیادی داشتیم و کشورهای همسایه چندین کشور می شدند و شاهد جنگ های نیابتی در منطقه بودیم. به لطف جبهه مقاومت، این حرکت ها شکست می خورد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید