ادامه مکتب حاج قاسم انتقام سخت از دشمن است/ سردار سلیمانی امنیت منطقه را ایجاد می کند

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796319

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از ادامه راه حاج قاسم امثال حاج قاسم را می کشتند، گفت: برای ایشان بهترین انتقام ادامه دادن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اسفراین در گفت و گو با خبرنگار عصرترک با بیان اینکه دو راه برای انتقام از حاج قاسم وجود دارد، گفت: عدالت را رعایت کنید تا دیگر مستکبران به خود اجازه ندهند که دست به چنین جنایت های ناجوانمردانه بزنند. “

وی ادامه داد: راه دوم انتقام ادامه راه حاج قاسم است که مکتب است، همانطور که ایشان فرمودند ما امت امام حسینی هستیم، حسینی هم می مانیم و با حسینی گویی انتقام ظالمانه خواهیم گرفت. بر دشمن

حجت الاسلام موسوی گفت: دشمنان افرادی مانند حاج قاسم را می کشند تا حاج قاسم را ادامه ندهد اما اگر راه او را ادامه دهیم به دنبال بهترین راه برای انتقام خواهیم بود.

امام جمعه اسفراین با اشاره به اینکه قطعاً نیاز به انتقام است، ادامه داد: دشمن با انتقام خون حاج قاسم دیگر جرأت نمی کند بر خلاف قوانین بین المللی عمل کند و فردی را که مهمان کشور دیگری است بکشد.

وی با اشاره به اینکه قطعاً اعتماد به آمریکا بعد از شهادت حاج قاسم یا قبل از آن قابل قبول نیست، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا کشوری نیست که قابل اعتماد باشد، آمریکا نگاه می کند. به خاطر مشکلات و منافع خودش. «و اتفاقاً شهادت حاج قاسم باید وسیله ای باشد تا در مجامع بین المللی از جمله مذاکرات برجام بر حقوق ملت پافشاری کنیم و شکست نخوریم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد حاج قاسم و نقش این بزرگوار نه تنها در کشور ما بلکه در کل منطقه امنیت و ثبات ایجاد کرد و نشان داد که پیروانی مانند حاج قاسم و حاج قاسم قادر به حفظ امنیت در منطقه هستند.

انتهای پیام/ سمیه حسن آبادی

دیدگاهتان را بنویسید