رئیسی: نیروهای آمریکایی باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خودشان است/ حضور نیروهای خارجی امنیت منطقه را تهدید می کند اما نیروهای مسلح ما در هر منطقه که هستند امنیت آفرین هستند/ مسلح ما نیروها از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه محافظت می کنند

رئیسی: نیروهای آمریکایی باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خودشان است/ حضور نیروهای خارجی امنیت منطقه را تهدید می کند اما نیروهای مسلح ما در هر منطقه که هستند امنیت آفرین هستند/ مسلح ما نیروها از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه محافظت می کنند

رئیس جمهور در مراسم روز ارتش با بیان اینکه ارتش برای مردم عشق است و ملت به ارتش ایمان دارد، گفت: ارتش سد محکمی در مقابل گروهک های ضد انقلاب و تکفیری است.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی های ایمان به خدا، ایمان به خود و ایمان به مردم است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: ایمان به خدا، اندیشه پاسداری از مردم و میهن، حفظ ارزش های الهی و ایستادگی و مقاومت را ایجاد می کند. ارتش ایران در دنیا افتخار می کند که کشوری است و به رهبری جانشین امام عصر (عج) خدمت می کند و دستورات و دستورات او را که اوامر الهی است اجرا می کند.

رئیسی ادامه داد: امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه های مختلف علمی و فناوری از ارتش های منطقه پیشی گرفته است و ارتش ما مجهز، مدرن و مدرن است.

رئیس جمهور گفت: شاهد استفاده از فناوری روز در ارتش هستیم که نشان می دهد می توانیم. ارتش از تهدیدها فرصت می سازد و از همه کمبودها برای کشور فرصت می سازد.

وی اعلام کرد: ارتش برای مردم عشق می آورد و ملت به ارتش ایمان دارد. امروز ارتش پشتوانه امنیت کشور است. هر زمان که فاجعه ای در کشور رخ می دهد، ارتش با ملت است.

رئیسی ادامه داد: ارتش سد محکمی در مقابل گروهک های ضد انقلاب و تکفیری است و وظیفه پاسداری از مرزهای کشور را بر عهده دارد. ارتش از منافع ایران در اقیانوس ها محافظت می کند و مردم این تلاش ها را می بینند.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیروهای مسلح ما تامین کننده امنیت منطقه هستند و پیام مراسم روز ارتش پیام صلح و دوستی برای منطقه است. امروز هر دستی که بخواهد امنیت منطقه را حفظ کند، نیروهای مسلح ما آن را به گرمی می لرزاند.

وی ادامه داد: نیروهای فرامنطقه ای و آمریکایی باید هر چه سریعتر از منطقه خارج شوند زیرا به نفع خود و منطقه است. حضور نیروهای خارجی امنیت منطقه را تهدید می کند. اما نیروهای مسلح ما در هر منطقه ای که باشند امنیت را تامین می کنند.

رئیسی افزود: نیروهای مسلح ما با تروریست ها مقابله و امنیت منطقه را تامین کردند. اما خارجی ها فقط امنیت کشورهای منطقه را تهدید می کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت نیروهای مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر کسی پوشیده نیست که چگونه نیروهای مسلح ما از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه محافظت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده اند که حتی کوچکترین اقدام علیه این کشور با واکنش تند نیروهای مسلح همراه خواهد بود و با تخریب حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید