تا زمانی که امنیت و تمامیت ارضی ایران در خطر باشد، با کسی سازش نخواهیم کرد

وی افزود: چند ماه پیش در مراسمی شهادت دادم که در مدت یکسال حضورم رسانه های قزوین را در کنار خود دیدم، اما امروز اندکی از این شهادت کم می کنم و می گویم در این روزهای آشوب و ناآرامی، کمتر رسانه ای نگه داشته است. سکوت کردند و به میدان نیامدند، اما در این فضا آب به آسیاب دشمن ریختند.

فرمانده استان قزوین ادامه داد: ما منکر برخی مشکلات در جامعه نیستیم اما دعوای اخیر ربطی به این مسائل نداشت و در واقع جنگ بر سر اصل وجود نظام بود.

سردار آتانی گفت: کسانی که آتش آشوب ها را به راه انداختند در کشور خودشان هم جرات انجام این کارها را ندارند. مثلا انترناسیونال تا به حال چه هدیه ای به زنان عربستانی داده است که امروز نگران مهسا دختر نازنین ما هستند یا می خواهید مرجع فکری مردم شوید.

وی ابراز داشت: اگر برخی رسانه ها شرایط موجود در داخل کشور را قبول ندارند، حداقل نباید دشمن شوند.

سردار عطانی با تاکید بر اینکه ما از جوانان این کره خاکی ناامید نیستیم، اما به آینده امیدوار و خوش بین هستیم، گفت: روش های آموزشی و روانشناسی به دنبال کمک به آنهاست.

فرمانده ارتش استان قزوین گفت: همه شرایط دستگیرشدگان را احصا کردیم و حتی با کمک دادستان انقلاب قزوین از ورود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال به بازداشتگاه جلوگیری کردیم و این اوج است. سخاوت نظام اسلامی».

این مسئول تصریح کرد: رسانه ها معنا و ارزش کلمه را می دانند و اگر به خوبی از آن استفاده نشود غوغا به پا می کند. امروز ایران مجازی درست کرده اند و وانمود می کنند که ایران اسلامی سقوط کرده است.

نیروهای امنیتی و ارتش ما رفتار مناسبی داشتند

وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی و نظامی ما شجاعانه رفتار کردند به طوری که معاون عملیاتی استان فرج را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما او حتی به سلاح خود دست نزد و این اوج جوانمردی است.

سردار آتانی گفت: دولت امروز کارهای بزرگی انجام داده است، به عنوان مثال 100 شهر ما دچار تنش آبی بودند که دو پروژه ابر آبرسانی در استان های خوزستان و همدان به اتمام رسید و پروژه آب در همین استان قزوین افتتاح شد. . کارهای بزرگی انجام شده اما دشمن نمی خواهد موفقیت های نظام اسلامی دیده شود.

این مقام ارشد امنیتی استان یادآور شد: ایران اقدامات مهمی در عرصه بین المللی انجام داده است، عضویت در پیمان شانگهای و حضور مقتدرانه آیت الله رئیسی در سازمان ملل، دستاورد و اقتدار بزرگ ایران اسلامی است که همه آن ها در ایران دیده نشد. ناآرامی های اخیر

وی افزود: ما باید مشکلات داخلی را خودمان حل کنیم و اگر میدان را به بیگانگان بدهیم بدون شک با آتش زدن بانک و زباله دان ها مشکلات ما را بیشتر می کنند.

سردار آتانی بیان کرد: سه گروه این روزها به جامعه ما حمله کردند؛ اولین دشمن ما آمریکاست، ما هیچ ابایی نداریم و با کوچکترین حرکت آنها پاسخ خواهیم داد.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: دو گروه مدعی نگران مردم ایران هستند، یکی گروه سلطنت طلبی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می دهند که ادعاهایشان هیچ ارزشی ندارد چرا که تاریخ مشخص است. نشان می دهد که رژیم پهلوی چه ظلمی کرد و چه بخش هایی از ایران عزیز ما را به بیگانگان بخشید؟

حل مشکلات داخلی را نباید به بیگانگان بسپاریم

این مقام ارشد نظامی استان تصریح کرد: سلطنت طلبان به بهانه کشته شدن خواهر مسلمان، ایرانی و کردمان به کردستان ما حمله کردند. اما آنها باید پاسخ دهند که پدر و پسر پهلوی در گذشته با کردستان چه کردند؟

وی تاکید کرد: هموطنان کرد برای ما عزیز هستند و در همین استان با هم زندگی می کنیم. آیا می دانید برای حفظ کردستان 240 شهید قزوینی تقدیم کردیم؟!

سردار آتانی ادامه داد: بیش از 26 هزار شهید در جنگ تحمیلی برای حفظ امنیت و استقلال کردستان تقدیم کرده ایم که از این تعداد 5 هزار و 400 نفر بومی کردستان و مابقی از استان های دیگر کشورمان هستند. ما باید به گذشته نگاه کنیم که کومله و دموکرات ها رنج های زیادی را برای کردهای ما آورده اند. دیدید چطور آسمان منافقین را خراب کردیم، وقتی امنیت کشور در خطر است، با هیچکس سازش نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دسته سوم منافقین هستند که به بهانه حجاب و مرگ خواهرمان خون می خواهند و 17 هزار نفر از هموطنان ما شهید بودند و امروز جای جلاد و شهید را عوض می کنند.

سردار آتانی تصریح کرد: اگر قانون را نقد می کنیم باید با گفت وگو به دنبال تغییر آن باشیم. اختلاف این سه گروه باعث شد زندگی شخصی مهسای عزیز شخم بزند.

این مقام عالی رتبه لشکری ​​استان در پایان گفت: شما اصحاب رسانه مسئول آرامش جامعه هستید و نباید اجازه شورش و تیراندازی به سمت دشمنان و مخالفان را بدهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید