دشمنان بدانند که ما به راه شهدا در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی ایران وفادار هستیم.


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906563

حجت الاسلام درویشی گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند که ما به راه شهدا در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی ایران وفادار هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک حجت الاسلام علی درویشی در راهپیمایی و تجمع مردم خرم آباد در محکومیت حادثه شیراز گفت: پیام ما به همه دلسوزان این ملت وحدت و اتحاد است، امروز دشمنان به دنبال تفرقه هستند، امروز دشمن به دنبال تفرقه قومی هستند. و او متدین است و ما به عنوان بخشی از مردم غیور لر که همیشه مدافع انقلاب بوده و هستیم و خواهیم بود اعلام می داریم که دشمنان و بدخواهان بدانند که به راه شهدای دفاع وفادار هستیم. انقلاب و شهدا و تمامیت ارضی ایران همچون گذشته.

وی افزود: اگر رهبری به ما اجازه دهند حاضر و آماده دفاع از ارزش های انقلاب هستیم، اما امت حزب الله مطالبه دارند، مطالبه مردم لرستان و مردم دستگاه قضایی و امنیتی. این است که با همه شورشیان و قانون شکنانی که دست در دست داعش هستند، برخورد کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: پیام حزب اللهی که امروز در این اجتماع عظیم حضور دارند باید به گوش همه برسد، پیام خانواده شهدا نیز حافظ امنیت و حریم آن است. به همه کسانی که به دنبال ترویج بداخلاقی هستند هشدار می‌دهم که حزب‌الله و مردم عزیز این کشور اجازه نخواهند داد خیابان‌ها و کوچه‌هایی که به خون شهدا آغشته شده و به نام شهدا مزین شده است، محلی برای شهوترانی عده‌ای جاهل شود. مردمی که خدا را نمی شناسند.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر ما این است که امروز دانشجویی که دانشگاه را به محل اغتشاش تبدیل کرده است از دانشگاه اخراج شود، دانشجو تولید علم کند و این مکان محلی برای تبلیغ بداخلاقی و حجاب نباشد. جمع شده ایم تا بگوییم زن، جان، شهادت، شیراز ما، تسلیت و درود بر همه زنانی که نمی گذارند ارزش ها و خون شهدایی که برای این خیمه خونشان ریخته اند، با حضورشان در میدان، کم رنگ شود. مبارزه با عفت

درویشی گفت: پیام ما به دشمنان و کسانی که می خواهند ایران را تجزیه کنند این است که بدانند سیستان و کردستان قلب ایران است. به نظر شما آنها می توانند؟ آنها هرگز نخواهند توانست.

نماینده ولی فقیه در ارتش لرستان گفت: پیام دیگر ما این است که شعار امت حزب الله این است که آنهایی که نمی دانند و نمی فهمند بدانند که ما هم می گوییم مرگ بر دیکتاتور واقعی، عربستان، رجوی و پهلوی. این شعار ماست و اینها دیکتاتور هستند. و شهدای ما برای مبارزه با آنها جان خود را فدا کردند و حزب الله آماده دفاع از انقلاب است و ما با کسی درگیر نیستیم، امروز امنیت و ارزش ها با هیچ چیز عوض نمی شود و همه گوش به فرمان ولایت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید