ما همیشه پشت خط شهدا و مرجعیت هستیم/ دشمنان بدانند که هر چه بیشتر ما را بکشند بیدارتر می شویم.


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907258

اعلام انزجار مردم سلیمانی از حمله تروریستی شاهچراغ در مراسم تشییع شهید گوئینی؛

مردم کرمان صبح امروز با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید علی اصغر لری گوئینی، شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اقدامات دشمنان علیه ایران اسلامی و شهادت جمعی از هموطنان را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی اصغر لری گوئینی شهید مدافع حرم شاهچراغ شیراز کرمان با حضور پرشور مردم ولایتمدار دیار کریمان برگزار شد.

شهید گوئینی کودکی هشت ساله اهل شهرستان سیرجان بود که در حمله تروریستی به معبد شاهچراغ مقدس به شهادت رسید. پس از این حادثه مردم ایران اقدامات ظالمانه دشمن علیه کشورمان را محکوم کردند.

در حاشیه مراسم تشییع با خانمی صحبت کردم و از صحبت هایش فهمیدم فرزندی ندارد اما به خاطر شهید علی اصغر در این مراسم شرکت کرد و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من در این مراسم شرکت کردم. برای حمایت از نظام و رهبرم.

وی گفت: ما به این مراسم آمدیم تا به دشمنان کشورمان ثابت کنیم که ملت ایران همیشه پشت سر انقلاب و نظام خود ایستاده است.

2aa6e2d1 6f2a 4393 832c e3ea62ea39d8 خبر خاکستری


ما همیشه پشت خط شهدا و بزرگان دین هستیم

یکی از روحانیون کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما در مراسم تشییع پیکر شهید علی اصغر شرکت کردیم و انگار می خواهیم بگوییم پیرو خط شهدا، ائمه شهدا و وصی های قانونی هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان می خواهند امنیت و اصالت مردم ایران را از بین ببرند تا بتوانند به اهداف شوم خود که تجزیه ایران اسلامی است که به برکت خون تک تک شهدا محقق نمی شود.

در میان شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید جمعی از رزمندگان دفاع مقدس نیز حضور داشتند، یکی از رزمندگان دفاع مقدس کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کرمان شاهد تشییع پیکر شهید بود که این شهید عزیز از امروز راه حل ماست، جهاد تباین، شهید دانشجو می شود و ما را به یاد سی و شش هزار شهید دانشجو می اندازد.

e74a67ff 19d9 4164 bfd5 d96e5b3e22bc خبر خاکستری


رسانه ملی باید در عرصه جهاد تبیینی وارد عمل شود

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم تدفین شهدای معبد شاهچراغ در نقاط مختلف کرمان، مشهد و شیراز گفت: معاندین به دشمن کمک می کنند تا رعب و وحشت را آغاز کند. همانطور که بعد از اغتشاشات سال 88 شاهد کشته شدن و شهادت جمعی از نخبگان و مهندسان کشورمان بودیم.

این رزمنده دفاع مقدس کرمانی با بیان اینکه امروز دشمن ما آنقدر ضعیف شده است که در حرم شاهچراغ بچه ها، زنان و مردان ما را با سلاح گرم می کشد، گفت: رسانه ملی که همیشه در خط مقدم بوده است مناسب است. این روزها باید در عرصه جهاد تبیینی فعالیت کند.

وی گفت: ما همواره شاهد وحدت ملت ایران در بین ادیان و اقوام مختلف بوده ایم. اهل سنت برای این نظام کشته شدند و ما برای دشمنان کور و احمقی که مرتکب این عمل ناجوانمردانه شدند متاسفیم.

36bd4012 d870 4a35 bba0 e51cbc9a4f95 خبر خاکستری


دشمنان بدانند که هر چه بیشتر ما را بکشند بیدارتر می شویم

این رزمنده دفاع مقدس کرمانی گفت: کشور ما نردبان اقتدار دینی دارد و امروز این انقلاب یک بیمه است و دنیا باید بداند که ایران رزمنده نیست اما مدافع بسیار قوی است و مانند حاج قاسم از همه دنیا محافظت می کند. .

در میان ازدحام عزاداران شاهد حضور پرشور دانش آموزان کرمانی بودیم که برای تجدید میثاق با دوست شهیدشان آمده بودند که به راه خود ادامه دهند. یکی از دانش آموزان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما در این مراسم شرکت کردیم تا به دشمنان بگوییم ما دانشجویان ملت ایران را تنها نخواهیم گذاشت.

وی تاکید کرد: ما همیشه در مجالس بزرگ و این مراسم شرکت می کنیم و به دشمنان می دانیم که هر چه بیشتر ما را بکشند بیدارتر می شویم.

419a2b93 76b5 45ff b57d faee81090572 خبر خاکستری


ما همیشه پشت سر مرجع دین هستیم و فرمان امام خود را اطاعت می کنیم



یکی دیگر از شهروندان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در روزهای اخیر شاهد حمله تروریستی ناجوانمردانه داعش به حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام بودیم که طی آن تعدادی از نود خردسال ما به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: حضور مردم کرمان در مراسم تشییع پیکر شهید علی اصغر لری گوئینی این پیام را دارد که ما همیشه در صحنه حضور داریم و پشت سر مرجعیت هستیم و مطیع دستورات امام هستیم.

این شهروند کرمانی ادامه داد: دشمنان ما آنقدر ترسو هستند که قصد کشتن گروهی از هموطنان ما را داشتند و فکر می کنند با این اقدامات آرمان های انقلاب و نظام ما متزلزل می شود اما اشتباه می کنند.

یکی دیگر از بانوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در مراسم تشییع شهید علی اصغر لری گوئینی شرکت کردیم تا حمایت خود را از خانواده معظم شهدا، مردم کشور و نظام و به دشمنان اعلام کنیم که تو خیلی ترسو هستی و قدرت کشتن زنان و کودکان را نداری.

وی بیان کرد: حمله تروریستی به ساحت مقدس شاهچراغ نشان داد که دشمن آنقدر پست و ذلیل شده است که فقط به آستان مقدس ائمه اطهار علیهم السلام هتک حرمت می کند و با حضور خود همبستگی و اتحاد بین ائمه را نشان دادیم. مردم ایران و پشت سر ولایت و نظام.ما می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید