کسانی که به مجسمه حاج قاسم توهین می کنند بدانند که با این جنایت قبرشان را کندند/ شهدا آمدند تا جامعه را پر از مهربانی و برکت کنند.

ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798416

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: دشمنان باید بدانند که هر چقدر هم که این جنایات را انجام دهند باعث می شوند حاج قاسم زیاد شود و قبر خودشان را دفن کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: آری.

وی با بیان اینکه 4 تن از این شهدای گمنام در شهرکرد بر دستان پرورش یافتگان مکتب شهدا تشییع می شوند، بیان کرد: شهدا جریان و جریان مکتب ناب اسلام هستند و حقیقت اسلام به برکت شهدای آنان جاری است.

نکونام یادآور شد: خداوند متعال مقرر کرده است که تعدادی از این شهدا بیش از 30 سال در زیر دره ها بمانند و در بدو ورود، جامعه شاهد برکات این شهدا باشد.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز می بینیم که شهدا انسان هایی تربیت می کنند، هر کدام از این شهدا ده ها و صدها شهید مانند خود می آفرینند و از مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تربیت کرده اند.

وی با اشاره به جنایات مردمی که حتی تحمل شنیدن نام شهید سلیمانی را ندارند، تاکید کرد: مردم این استان با غیرت و تعصب بیشتری به محل می آیند و تا میدان قمربنی هاشم(ع) این مجسمه مبارک پر شده بود. غیور مردان چهارمحال و بختیاری و نفرت خود را از آمریکا و آمریکایی ها اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: کسانی که به مجسمه سردار توهین می کنند اگر فکر می کنند می توانند آن را به نام سردار پیدا کنند سخت در اشتباه هستند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که هر چقدر از این جنایات بکنند، حاج قاسم را سیر می کنند و خود را دفن می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید