سید مصطفی محقق داماد: افرادی هستند که پست هایی با توهین و لعن دریافت می کنند /قبلاً حوزه معارف قم بود/ به آیت الله صافی توهین می کنند که گفتن نیاز به ارتباط با دنیا دارد و بعد در مؤسسات مهمی که با نظام اداره می شود پست می کنند. بودجه این کشور را می گیرند

سید مصطفی محقق داماد: افرادی هستند که پست هایی با توهین و لعن دریافت می کنند /قبلاً حوزه معارف قم بود/ به آیت الله صافی توهین می کنند که گفتن نیاز به ارتباط با دنیا دارد و بعد در مؤسسات مهمی که با نظام اداره می شود پست می کنند. بودجه این کشور را می گیرند

آیت الله سیدمصطفی محقق داماد در یادداشتی درباره وقایع جاری کشور می نویسد: حوزه علمیه قم آموزشی بود. افرادی که در این زمینه تجربه دارند باید تحصیلات داشته باشند. اما نه تنها به من بلکه به حسن آقای خمینی و افراد تاریخ مانند مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایقانی حمله کردند. او در دیدار با رئیس فعلی مجلس چه گفت؟! گفتند ما باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم. این یک کار منطقی است، اما برخی از بچه های لاغر از آن توهین کردند.

جماران: آیت الله سیدمصطفی محقق داماد در یادداشتی درباره وقایع جاری کشور می نویسد:

ما شانس خود را در این شهر امتحان کردیم

باید از این ورطه بیرون بیای

واقعیت این است که چون گاهی اظهارنظر می‌کنم و به آن توجه نمی‌شود، جز اینکه بچه‌های پرحرف یا گرسنه در میدان می‌آیند و شروع به انتقاد می‌کنند، هیچ سودی نگرفته‌ام. مانند بیانیه علمی که اخیراً دادم، تشخیص صحیح امر به معروف و نهی از منکر و بازخوانی آن را مطرح کردم و دیدیم افرادی که خود را تحصیلکرده قم معرفی کردند به من حمله کردند. البته دروغ می گویند، تحصیل نکرده اند. چون آدم مودب اینجوری بی ادب حرف نمیزنه.

مرحوم پدرم آیت الله محقق داماد می فرمودند که اگر مقام ادله را تقویت کرد و مقام علمی پیدا کرد، مقام ثبوت برقرار می شود.

یک مرد تحصیل کرده هرگز جملات بی ادبانه نمی گوید. دیدید که چقدر مردم در پاسخ به پیام من که کاملاً حسن نیت بود، بی ادب و آزرده شدند، بنابراین من این تجربه را دارم و ترجیح می دهم چیزی نگویم.

افرادی هستند که با توهین و فحاشی پست می گیرند و مهم ترین قدم در نردبان ترفیع آنها توهین به دیگران است.

به نظر من دلیلش «کم تحصیلی» است. زمانی حوزه علمیه قم بوده است. افرادی که در این زمینه تجربه دارند باید تحصیلات داشته باشند. اما نه تنها به من بلکه به حسن آقای خمینی و افراد مشهوری مانند مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایقانی نیز حمله کردند. او در دیدار با رئیس فعلی مجلس چه گفت؟! گفتند ما باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم. این یک کار منطقی است، اما برخی از بچه های لاغر از آن توهین کردند.

هرگز در تاریخ نمی توان کسی را که جرأت کرد به آیت الله العظمی صافی گلپایقانی توهین کند و سپس در نهادهای مهمی که با بودجه این مملکت اداره می شود، سمت بگیرد، بخشید.

بابت این رزروها و عدم انجام سفارشات شما و آماده نبودن پاسخگویی به سوالات بعدی شما صمیمانه پوزش می طلبم.

دیدگاهتان را بنویسید