مؤسسات آموزشی نقش خود را در رشد فردی و اجتماعی کودکان به درستی ایفا می کنند


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844162

ناصری امام جمعه یزد بر اهمیت هویت و استقلال فردی کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: فرزندان ما از زمان افراد متعهد، مسئولیت پذیر و خلاق نیازمند آموزش هستند و نهادهای آموزشی می توانند در این زمینه موثر عمل کنند. . “

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، سبک تربیتی و اهمیت آن در تربیت و رشد کودکان و نوجوانان را مورد تاکید قرار داد. نوجوانان : سبک آموزشی کشور نیاز به اصلاح دارد و باید توجه داشت که این تغییر در سبک یادگیری باید به گونه ای انجام شود که فرزندان ما علاوه بر یادگیری دروس تئوری، مهارت های عملی را نیز کسب کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت هویت و استقلال فردی کودکان و نوجوانان گفت: فرزندان ما از زمان افراد متعهد، مسئولیت پذیر، متدین، متفکر و خلاق و نهادهایی مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیازمند تربیت هستند. رشد فکری و نوجوانان می توانند موثر عمل کنند.

وی افزود: به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، دسترسی کودکان و نوجوانان به فضای مجازی راحت‌تر است و این زنگ خطری برای والدین است؛ زیرا استفاده بی رویه و ناخودآگاه از فضای مجازی بدون نظارت خانواده منجر به الگوبرداری نادرست از کودکان و نوجوانان می‌شود.

ناصری با تاکید بر اهمیت تفکر جمعی و ارزش آن در احادیث، گفت: با توجه به احادیثی که اهمیت تفکر را بیان می کند، می توان به این نکته اشاره کرد که امروزه فرزندان ما به ارتباطات جمعی موثر نیاز دارند تا بتوانند در مورد مسائل صحبت کنند. افراد مختلف با یکدیگر موافق هستند.

امام جمعه یزد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نباید محدود باشد و باید به مراکز آموزشی کودکان مانند مهدکودک و پیش دبستانی توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید