هدف جامعه الزهرا تربیت دانش آموزانی است که نقش اساسی در تحقق تمدن نوین ایفا کنند.

ساعت: 16:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791270

مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه جامعه الزهرا(س) یک مجموعه فراملی است، گفت: هدف ما تربیت دانش آموزانی است که بر اساس استعدادها و توانایی های خود بتوانند در مسیری حرکت کنند که بتوانند نقش آفرینی کنند. نقشی در تحقق تمدنی جدید در آینده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، سیده زهره برقعی ظهر امروز در نشست خبری پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1402-1401 جامعه الزهرا(س) با اشاره به برنامه های هفته پژوهش الزهرا (س) گفت: جامعه (عج) برنامه های مختلف هفته پژوهش را بررسی کرد.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام به همه ابعاد وجودی انسان توجه دارد و نظام تربیت دینی باید بر این اساس توسعه و اجرا شود تا جامعه الزهرا سلام الله علیها به همه ابعاد فردی، اجتماعی، خانوادگی توجه کند. و غیره. ابعاد.در همه ابعاد برنامه داشته باشید و برای دانش آموزان برنامه ریزی کنید.

مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه برنامه های متنوع و موثری برای توانمندسازی طلاب، اثربخشی و کارآمدی آنها در حال تدوین است، افزود: دوره های آموزشی برای ویراستاران، تربیت پژوهشگر، تربیت مترجم، برنامه آموزشی برای مبلغان خبره و حتی مدیران فرهنگی و ایجاد کرسی های باز و بصیرتی برای توانمندسازی دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره بانو امین و 16 نشریه محلی از جمله فعالیت های گسترده این مجموعه است.

بورگای با اشاره به تفاوت انتخاب امسال نسبت به سال های گذشته گفت: امسال در نظر داریم دانش آموزانی تربیت کنیم که بر اساس استعداد، ظرفیت، علاقه و نیازهای خاص فردی و اجتماعی بتوانند موثر و کارآمد باشند.
وی افزود: هدف ما تربیت دانش آموزانی است که بر اساس استعداد و توانایی خود بتوانند در مسیری حرکت کنند که در تحقق تمدن جدید در آینده نقش اساسی داشته باشند.

مدیر جامعه الزهرا(س) ادامه داد: تلاش می کنیم در این مسیر حرکت کنیم تا از ابتدای پذیرش این استعدادها و توانایی ها شناسایی و از بالقوه به بالفعل در فرآیند یادگیری حرکت کنیم.

بورگی گفت که جامعه الزهرا سلام الله علیها برنامه ای برای همه علاقه مندان و طالبان برای تحصیل علوم دینی دارد و پروژه های مختلفی را در بخش های مختلف به صورت پاره وقت، تمام وقت، رایگان، حضوری و مبنای مجازی.در یکی از برنامه ها مطابق با برنامه زندگی خود شرکت کنید.

برهعی افزود: در سراسر کشور و جهان از خدمات جامعه الزهرا سلام الله علیها بهره مند هستند و بسیاری از مدیران و اساتید بین المللی در کشورهای مختلف از جامعه الزهرا سلام الله علیها فارغ التحصیل شده اند. جهان بنابراین جامعه الزهرا سلام الله علیها یک گروه فراملی است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید