سیاست جامعه الزهرا(س) جذب معلم در بین دانش آموزان دختر است/ایجاد نظام جامع آموزشی در جامعه الزهرا(س)

ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791464

معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) با اشاره به توسعه رشته های جامعه الزهرا(س)، گفت: سیاست جامعه الزهرا(س) جذب معلم است. از دانش آموزان زن این گروه .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفتگوی خجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به سال تحصیلی 1401-1401 جامعه الزهرا(س) اظهار کرد: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 1401-1401 از 19 آذر آغاز می شود و داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی: دو، قبولی مجدد، سه. ، چهار و بیشتر رشته حقوق قابل ثبت است.
وی ادامه داد: جامعه الزهرا(س) از نظر علمی و آموزشی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و از نظر مقتضیات زمینه را برای تحصیل بانوان تا اجتهاد فراهم کرده است.
آزمون ورودی دانش آموزان پایه دوم و سوم به صورت مجازی برگزار می شود
معاون آموزش و پرورش جامعه الزهرا(س) با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا(س)، گفت: داوطلبان سه ماه فرصت دارند روز جمعه ۲۰ اسفند ماه برگزار شود.
وی افزود: آزمون ورودی پایه دو، پذیرش مجدد و پایه سوم مجازی است اما در صورت مساعد بودن شرایط کشور برای شیوع بیماری عروق کرونر، آزمون پایه چهارم به صورت حضوری برگزار می شود.
حجت الاسلام سجودی افزود: جامعه الزهرا(س) امکانات اجتماعی و خدمات ویژه ای برای دانش آموزان دختر از جمله خوابگاه، مهدکودک، مجتمع آموزشی هدی و برخی موارد دیگر دارد که داوطلبان برای اطلاع از این موارد باید با سایت تماس بگیرند.
تشکیل ستاد آموزش از راه دور در جامعه الزهرا
معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) با اشاره به محورهای آموزشی این مجموعه گفت: از بهمن ماه سال 1396 که بیماری عروق کرونر قلب به کشور سرایت کرد، برنامه ریزی لازم برای کلاس های خارج از مدرسه و به صورت مجازی انجام شد. ، و ستاد آموزشی جامعه الزهرا از راه دور راه اندازی شد.
وی گفت: در دو سال اخیر برنامه های آموزشی و پرورشی با کمک معلمان و دانش آموزان انجام شده است. در برنامه ریزی نیمسال دوم سال تحصیلی جاری تلاش می شود دانشجویان برای حضور در برخی رشته ها آماده شوند که در شرایط مساعد اطلاع رسانی خواهد شد.
توسعه حوزه های آموزشی جامعه الزهرا(س) در حال انجام است
حجت الاسلام سجودی با اشاره به اینکه توسعه و اعتلای جامعه الزهرا(س) در همه ابعاد و عرصه های علمی و آموزشی مورد تاکید است، افزود: یکی از برنامه های در حال تدوین دوره تربیت معلم ایرانی و غیر ایرانی است. دانشجویان ایرانی «فارغ التحصیلان این رشته را برای تدریس در سالهای آینده جذب کنید.
سیاست جامعه الزهرا(س) جذب معلمان زن است
وی تاکید کرد: سیاست جامعه الزهرا(س) جذب، انتخاب و انتصاب حداکثری اساتید از بین طلاب این حوزه است. از این رو امروزه تمامی اساتید پایه دو در این مؤسسه دانشجو هستند و برخی از طلاب جامعه الزهرا(س) در سایر پژوهشکده ها به تدریس می پردازند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش الزهرا افزود: دو سوم معلمان در سطح سه و چهار بانوان هستند که امید به توسعه دارند و از معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین به صدور مدرک و دفاع از پایان نامه های سطح سوم و چهارم اشاره کرد و گفت: با توجه به پایان نامه ها و صدور مدرک، از زمان شیوع بیماری عروق کرونر قلب، وقفه ای در صدور مدرک وجود ندارد. “
ایجاد نظام جامع تعلیم و تربیت در جامعه الزهرا
حجت‌الاسلام سجودی همچنین با بیان اینکه معاونت آموزشی دو بخش «تربیتی» و «تربیتی» را بر عهده دارد، گفت: در بخش آموزشی برگزاری دوره‌های اخلاق مستمر برای معلمان و طلاب، برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های ایرانی و غیر ایرانی، برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید و دوره های آموزشی برای دستیاران در دستور کار قرار دارد.
معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) به توسعه نظام جامع تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و در پایان افزود: نهادهایی در حوزه های قرآنی. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید