اعزام متمرکز دانش آموزان به راهپیمایی اربعین/ 4 برنامه آموزشی استانی و کشوری ویژه دانش آموزان زنجانی برگزار می شود + فیلم


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883546

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه امسال دانش آموزان استان زنجان به صورت متمرکز به راهپیمایی اربعین اعزام می شوند، گفت: تلاش برای ارائه تسهیلات برای حضور دانش آموزان در بزرگترین رزمایش شیعیان جهان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حضور حسین محمدی در پایگاه خبری موج رسا; وی با اشاره به برنامه های تابستانی بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: 4 برنامه آموزشی برای ایام تابستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از 4 برنامه آموزشی دو برنامه در کشور برگزار می شود، تصریح کرد: دوره های آموزشی طرح ولایت تحت عنوان آموزش ابتدایی دینی و دینی در مشهد با حضور 50 دانش آموز زنجانی و طهارت. دوره اسلام با عنوان مبانی دین با دیدگاه ائمه انقلاب در سطح کشور برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره استانی کلاه امام با حضور بیش از 140 دانش آموز، تصریح کرد: این سمینار به مدت 7 روز و در قالب سمینار و رویداد برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی در خصوص جهاد تباین بیان کرد: ایجاد امید در جامعه یکی از کارهایی است که باید در حوزه جهاد تباین انجام دهیم.

محمدی یکی از مولفه های امید آفرینی را آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه اردوهای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی با عنوان راهیان پیشرفت از تابستان امسال تا پایان برنامه ریزی شده است. از سال.

با اشاره به برگزاری اردوی راهپیمایی در سال گذشته؛ وی ادامه داد: در سال گذشته دانش آموزان استان زنجان از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی در خلیج فارس بازدید کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان مواجهه با پدیده ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را باعث ایجاد انگیزه و امید در بین دانش آموزان دانست و افزود: قرار است دانش آموزان استان زنجان از دستاوردهای علمی، نظامی و فناوری کشور بازدید کنند. انقلاب اسلامی در تابستان

وی با بیان اینکه برنامه سه شنبه های صنعت به مدت هفت ماه در بسیج دانش آموزی زنجان برگزار شد، گفت: هر سه شنبه مراکز تولیدی و صنعتی با حضور در درمانگاه صنعتی بسیج دانشجویی استان مشکلات خود را اعلام می کنند.

محمدی با اشاره به آمار و طبقه بندی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان، تصریح کرد: مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان به رئیس کمیسیون صنعت مجلس اعلام و پیگیری شد. برای حل این مشکلات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال دانش آموزان استان زنجان به صورت متمرکز به راهپیمایی اربعین اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: متعاقب آن تسهیلات برای حضور طلاب در بزرگترین تدریس شیعه جهان در حال انجام است.

مشروح این مصاحبه را در ویدیو ببینید.

انتهای پیام/


خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید