معنویت را مدیون آیت الله حسینی زنجانی هستیم/ آیت الله حسینی زنجانی مصداق «خانواده خوب» است.


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809656

استاندار زنجان با بیان اینکه آیت الله حسینی زنجانی بسیار فراتر از یک روحانی و اشاره گر و منبع نور است، گفت: ایشان و مسجد مصادیق آیه 24 سوره ابراهیم فی فی السَّمَاءِ) برای شهر ما هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی ظهر امروز در مراسم تجلیل از آیت الله سید محمد حسینی الموسوی زنجانی گفت: ما مدیون معنویتی هستیم که توسط شخصیت والای آیت الله حسینی زنجانی در زنجان ایجاد و گسترش یافت.

وی با یادآوری معنویت حضور آیت الله حسینی زنجانی خاطرنشان کرد: طلاب یکی از مدارس زنجان توسط دبیر هیأت علمی به مسجد اعظم بدرقه شدند و طلاب پیرامون معنویت آیت الله حسینی زنجانی جمع شدند.

افشارچی افزود: همه این کودکان امروز از خیرین کشور هستند و در مواقع لزوم به مسجد جامعه سر می زنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آیت الله حسینی زنجانی بسیار فراتر از یک روحانی و اشاره گر و منبع نور است، گفت: ایشان و مسجد مصادیق آیه 24 سوره ابراهیم فی فی السَّمَاءِ) برای شهر ما هستند.


*حس آیت الله حسینی سرشار از عشق و معرفت و اطاعت از امام معصوم(ع) است.

جلال بازرگان رئیس دانشگاه زنجان نیز در این مراسم گفت: بصیرت و جایگاه صحیح آیت الله حسینی زنجان در عرصه سیاسی، اجتماعی و حوادث کشور از ویژگی های بارز ایشان بوده و از شناخت بسیار خوبی برخوردار است که برای ما ارزشمند و جای تشکر دارد. “

وی با بیان اینکه حمایت های رهبر معظم انقلاب از دیگر ویژگی های آیت الله حسینی زنجانی بود، گفت: مردمی بودن از فضایل اخلاقی معظم له است و همه اقشار جامعه به آن دسترسی دارند.

بازرگان استقلال فکری در موضوعات مختلف را از دیگر مصادیق شئونات اخلاقی آیت الله حسینی زنجانی برشمرد و خاطرنشان کرد: معظم له واقعاً الگو محور هستند.

رئیس دانشگاه زنجان گفت: آیت الله حسینی زنجانی با وجود همه شئونات اخلاقی، ظالم است و تا حد زیادی از مظلوم محافظت می کنند و از بهترین ها هستند.

وی با اشاره به «ارکان الارض» در زمان عبادت جامعه کبیره گفت: اولاد ارکان زمین علمای راستین عالم تشیع مانند آیت الله حسینی زنجانی هستند.

بازرگان با بیان اینکه بزرگان زیادی در آسمان های علم، فقه، عرفان، حکمت و فلسفه داریم، گفت: معظم له کوتاه نمی آیند و اینکه تمام توجه و ارادت خود را به امام معصوم(ع) معطوف می کنند بسیار معروف است.

وی خاطرنشان کرد: همه وجود آیت الله حسینی زنجانی مملو از عشق، معرفت و اطاعت از امام معصوم (ع) است و وجود ایشان برای شهر، استان و دیار ما نعمت بزرگی است.

زهرا علمی فرد، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) نیز به بیان خدمات فرهنگی و اجتماعی آیت الله حسینی زنجانی پرداخت.

وی با بیان اینکه لزوم تجلیل از ایشان امری اجتناب ناپذیر است، گفت: جرقه رشد علمی، فرهنگی، اجتماعی و دینی زنان روستایی بوده و توجه ویژه آن به تربیت دانشجویان متخصص موجب اشتیاق بیشتر پرستاران به ادامه تحصیل شده است. . “.

آیت الله سید محمد حسینی الموسوی نیز در این آیین در سخنانی کوتاه گفت: اقامه عبادات نشانه اقبال بزرگواران است.

وی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این آیین تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید