آیت الله حسینی زنجانی مایه مباهات نسل جوان و حوزه های علمیه زنجانی است.


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809648

استاد عالی رتبه حوزه علمیه تهران در خصوص شخصیت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی گفت: آنچه در مورد ایشان می توانم بگویم این است که ایشان از موجودات بی نظیر و مایه مباهات نسل جوان، روحانیت و جامعه هستند. محرومان. حوزه های علمیه استان زنجان».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله رضا رضوان زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از آیت الله سید محمد حسینی الموسوی زنجانی گفت:

وی خاطرنشان کرد: الگوسازی به عنوان شعار هم خوب است اما اصل الگوسازی بیان ویژگی های فردی در زندگی، همراهی این فرد با دیگران و ارزش های اخلاقی برگرفته از نور اهل بیت(ع) است. ، در این صورت مدل سازی به صورت خودکار انجام می شود.

آیت الله رضوان زاده با بیان اینکه ویژگی های خاندان آیت الله حسینی در کلام و خطبه های امیرالمومنین(ع) آمده است، گفت: بیان شده است.

استاد کلامی آیت الله مجتهدی در تهران گفت: محصول این خطبه امام علی (ع) 110 صفت از انبیا است.

وی با بیان اینکه یکی از این ویژگی ها این است که فرد یا حرف نمی زند یا گفتارش بر اساس حق و عدالت است، گفت: این ویژگی را در خانواده آیت الله حسینی زنجانی می بینیم.

آیت الله رضوان زاده خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر سخنان سدید به معنای گفتار استوار و استوار است و همچنین تواضع و فروتنی در زندگی از دیگر ویژگی هایی است که این ویژگی ها در خاندان آیت الله حسینی است.

وی با بیان اینکه آیت الله حسینی زنجانی تشنه واقعیات علمی است، افزود: هر جا بحث علمی باشد ایشان حضور دارند و اینها از ویژگی هایی است که امیرالمومنین(ع) بیان کردند.

استاد ارشد حوزه علمیه تهران با بیان اینکه خانواده، پدران و اجداد آیت الله حسینی زنجانی در وادی معنویت گام های مهمی برداشته اند، گفت: آیا.

او به این معروف است که می گوید مردم در سفر شهرت داشته باشند، گفت: چندین سال در سفر حج در محضر آیت الله حسینی زنجانی بودم و در تمام این سفرها چهره عبوسی از ایشان ندیدم. یک بار.

آیت الله رضوانی زاده افزود: آنچه در مورد آیت الله حسینی زنجانی می توانم بگویم این است که ایشان از موجودات کمیاب و مایه مباهات نسل جوان، روحانیت و حوزه های علمیه مستقر در استان زنجان هستند.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک خود با آیت الله حسینی زنجانی گفت: خلاصه آنچه از ایشان یافتم «اللهم لا یعلم الا خیر» است.

آیت الله رضوان زاده با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) فرمودند: .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید