افتخارآفرینی بانوان ورزشکار به حجاب و مدال دادن به خانواده شهدا مایه مباهات است


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902604

عبدالله حسینبر گفت: به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی توسط بانوان باحجاب کشور و یا اهدای مدال قهرمانی به خانواده های معظم شهدا مایه مباهات، افتخار و سربلندی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله حسین بر قهرمان جهان دفاع از خود در گفت و گو با عصرهامون با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای ورزش گفت: زندگی و سیرت شهدا. به ویژه شهدای ورزش سرلوحه زندگی جامعه ورزش است که امروز مدیون تلاش و خدمات آنان هستیم. همه ما کسانی هستیم که با جان و دل برای ایجاد آسایش، رفاه و امنیت در کشور تلاش می کنیم و در این راه فداکاری هایی را انجام داده و به بالاترین درجه شهادت نائل شده ایم.

وی افزود: دین ما اسلام است. بارها در مسابقات بانوان پیش آمده که ورزشکاران ما با حجاب اسلامی روی سکوی مسابقات می ایستند و با غریبه ها و ورزشکاران دیگر دست نمی دهند. هر بار که برنده می شوند پرچم کشوری را می بوسند، این اقدامات خط قرمز ماست و به آن افتخار می کنیم و مایه مباهات و ارزش ماست.

قهرمان جهان در دفاع شخصی ادامه داد: همانطور که در بیانات رهبر انقلاب آمده است، دلبستگی ورزشکاران و مدیران ورزشی به امور دینی و حضور جهادی چهره ها در میادین تاثیر معنوی زیادی بر استعدادهای درخشان دارد. در این عرصه بارها شاهد حضور جهادی ورزشکاران برای خدمت قلبی و اعتقادی به مردم و کشور بوده ایم که این اقدامات ارزشمند و موثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی عامل سلامت جسمانی و نشاط روح است، گفت: اهمیت ورزش همگانی باید مورد توجه همگان قرار گیرد زیرا ورزش همگانی یک ضرورت برای زندگی انسان است.

حسین بر تصریح کرد: تحرک و نشاط علاوه بر سلامت جسمی و روحی موجب نشاط و احساس خوب می شود، از طرفی در انجام فعالیت های روزانه نیز به انسان انرژی و روحیه می دهد.

به گفته این قهرمان دفاع شخصی جهان، ارزش و اهمیت ورزش را برای همه درک خواهیم کرد، زمانی که این اهمیت را در برنامه روزانه خود بگنجانیم و آن را به طور منظم انجام دهیم، آنگاه تجربه و حس خوب ورزش برای همگان نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید