همگرایی، همسویی و هماهنگی بانک رفاه کارگران مایه مباهات است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر میرهاشم موسوی در اولین همایش ملی مدیران بانک رفاه کارگران در سال جاری با اشاره به نقش این بانک به عنوان بانک تخصصی مدیریت تامین اجتماعی با توجه به بهبود وضعیت موجود، اظهار داشت: وی از بهبود شرایط برای پایداری سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: بانک رفاه یکی از مهم ترین بانک های کشور است که از قشر شریف و زحمتکش است. کارگران، مستمری بگیران و بیمه شدگان». مدیران و همکاران بانک رفاه در کنار خدمت در نظام بانکی کشور نیز در خدمت به این قشر گرانقدر اهمیت دارند و باید قدردان نعمت خدمت در این بانک باشیم.

وی با قدردانی از زحمات و خدمات مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران گفت: اهتمام و دلسوزی این مجموعه برای فعالیت موثر در سیستم مدیریت تامین اجتماعی قابل تقدیر است. برنامه های خوبی برای امسال و سال آینده برای بانک تدوین شده است که از آن کمال تشکر را داریم و امیدواریم این بانک علاوه بر ایفای نقش در ارائه خدمات به عموم مردم، بتواند در تامین اجتماعی نیز نقش موثری ایفا کند. سامانه به عنوان حوزه تخصصی بانک.

دکتر موسوی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید گفت: نظام های بیمه ای یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار در تحقق شعار سال است. در بانک رفاه اقداماتی برای محدود کردن تورم و رشد تولید باید در دستور کار قرار گیرد. در دو سال گذشته 106 هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی به سیستم بانکی که عمدتا مربوط به بانک رفاه بود، تسویه شد و اگر این تسویه صورت نمی گرفت، سازمان تامین اجتماعی باید 25 هزار میلیارد تومان پرداخت می کرد. یک سال برای تامین مالی این بدهی که معادل کل سود است درآمد سازمان از حوزه سرمایه گذاری است. دولت سیزدهم برای تسویه مطالبات سازمان تامین اجتماعی اقدام بی سابقه ای کرد و بخشی از بدهی های انباشته سال های گذشته را پرداخت کرد. در دولت سیزدهم مردم بی سابقه ترین عملکرد در زمینه پرداخت بدهی تامین اجتماعی دولت حاصل شد و بیش از 180 هزار میلیارد تومان بدهی انباشته سال های گذشته به سازمان تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد. همچنین بدهی بزرگ بانکی خود را از این محل که پایدار است تسویه کرد. منابع مالی سازمان نیز در جلوگیری از افزایش پایه پولی کشور موثر بوده و از افزایش نرخ تورم در کشور جلوگیری می کند.

دکتر موسوی ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی جلوگیری از استقراض بی رویه بانکی برای ایفای تعهدات است و این مهم با حمایت و همکاری دولت مردمی و انقلابی و حمایت مجلس محترم در پرداخت هزینه های دولت محقق شد. بدهی و امسال به فضل الهی حداقل 70 هزار میلیارد تومان از طریق نقل و انتقال سهام و تسویه پیش بینی می شود.

رئیس عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طی دو سال گذشته بی سابقه ترین پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی بوده است، گفت: با این اقدام ارزشمند دولت سیزدهم مردم، فرصت بی نظیری برای افزایش ایجاد شده است. سرمایه بانک رفاه کارگران و در شاخص های بانکی از جمله شاخص کفایت سرمایه، وضعیت بانک رفاه بهبود یافته و آثار آن در این بانک بسیار ارزشمند است و این اقدام می تواند منابع بانکی کارگران را به سمت شرکت های تولیدی و تولیدی سوق دهد. از فرصت فراهم شده برای افزایش تولید استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خدا را شاکریم که در سال های اخیر دستاوردهای خوبی در بانک رفاه حاصل شده است. در سال جاری برنامه ها و رویکردهای خوبی در این بانک تدوین شده است. مدیریت و هدایت نقدینگی به سمت تولید، وظیفه ارزشمندی است که ادارات مختلف در این راهبرد باید در وظایف عملیاتی خود جدیت بگیرند. باید مراقب باشیم که از نعمت ها و فرصت ها استفاده کنیم. در همه بخش‌ها باید به نقطه‌ای در توسعه خدمات برسیم تا نگرانی‌های دریافت‌کنندگان خدمات برطرف شود. مشتریان بانک رفاه اکثراً کارگران و بازنشستگان سطح بالا هستند و اتفاقات خوبی برای خدمت رسانی به این افراد سطح بالا افتاده است. همچنین اولویت راهبردی ما در بانک مانند سایر بخش های تامین اجتماعی، توسعه خدمات است. در خدمات آفلاین باید به گونه ای عمل کنیم که مردم با حداقل تلاش بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنند.

دکتر موسوی بر لزوم رسیدگی به مدیریت تحول در بانک رفاه تاکید کرد و گفت: جهش و نوآوری زمانی متوقف می شود که به حد وسط بسنده کنیم. وقتی به رشد متوسط ​​رسیدیم باید عنصر نوآوری و خلاقیت را مهمترین عامل پیشرفت بیشتر بدانیم. ظرفیت های بسیار خوبی در این بانک وجود دارد. نیروی انسانی متخصص و ظرفیت ارزشمندی در این بانک موجود است و انتظار داریم با نوآوری و خلاقیت به حد متوسط ​​بسنده نکنید و جهشی داشته باشید. اتفاقات خوبی در زمینه سرمایه گذاری در بانک رفاه افتاده است و بانک در بخش های محدود و تخصصی سرمایه گذاری کرده است و رشد بهتری داشته ایم اما باز هم باید اقدامات بیشتری برای افزایش نرخ بازده سرمایه انجام شود زیرا دارایی های بانک متعلق به بانک است. مردم باید باشند. باید از فرصت های اقتصادی به درستی استفاده کرد.

همگرایی، همسویی و هماهنگی بانک رفاه کارگران مایه مباهات است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این همایش گفت: ارتباط بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و با حمایت مدیران عالی این سازمان، بانک رفاه در بهترین دوره قرار دارد. از زمان فعالیت آن

دکتر اسماعیل لالقانی با بیان این مطلب افزود: حمایت و مساعدت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در تامین سرمایه و تسویه مطالبات بانک رفاه کارکاران را در بهترین دوره فعالیت خود قرار داده است. این تعامل مثبت نتایج خوب و مطلوبی را برای مشتریان به همراه دارد.

دکتر لالقانی با ارائه گزارشی از فعالیت های بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف گفت: حرکت در راستای تحقق اهداف شعار سال با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از مهمترین برنامه های این بانک در سال جاری است. . همچنین پرداخت تسهیلات به کارگران، مستمری بگیران و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی یکی از رویکردهای اصلی بانک است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد با تجهیز منابع و تسهیلات پرداختی به بخش تولیدی، سهم خود را در هدایت نقدینگی و مهار تورم ایفا کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان تصریح کرد: به منظور نقش آفرینی بیشتر در عرصه تولید، صدور گواهی سپرده بلندمدت سرمایه گذاری (ویژه) شرکت ها و هلدینگ های اقتصادی را آغاز کرده ایم. با انتشار این اسناد، طرح ها و طرح های ملی در سطح کشور اجرا می شود و در رونق تولید و اشتغال زایی تاثیر مثبت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید