اقتدار و دستاوردهای امروز کشور به برکت ایثار نسل انقلاب به دست می آید/ پیشرفت هایی که نسل انقلاب به دست آورده مایه مباهات جمهوری اسلامی است.

ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804852

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: تمام قدرت، دستاوردها، آرامش، آسایش و پیشرفتی که امروز حاصل شده در سایه جان باختگان نسل انقلاب، شهدا و ایثارگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در زمان رژیم پهلوی خلبان نیروی هوایی می گفت ما اجازه نداشتیم پیچ گوشتی را بچرخانیم و هلیکوپتر را توسعه دهیم و چیزی یاد نگیریم اما امروز خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که می توانیم تولید کنیم. هلیکوپتر و هواپیما..

وی با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در فناوری هسته ای از زمان پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما یک انرژی هسته ای غرور آفرین ایجاد کردیم که موضوع بسیار مهمی در دنیاست و این فناوری هسته ای توسط انقلابیون و انقلابیون ایجاد شده است. نسل انقلاب.

حجت الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی موفق به ایجاد علم مانند نانو و هسته ای شده است، افزود: همه این تحولات مسائلی است که نسل انقلاب توانسته آن را ایجاد کند و همیشه با افتخار به یاد داشته باشید

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان با بیان اینکه نسل انقلاب به خوبی پیش می رفت و کشور را از چنگال غارتگران رها کرد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به استقلالی دست یابیم که یکی از مشکلات مهم است. از دشمن این است که نداند ما چه لشکری ​​داریم و این مایه افتخار ماست که مستقل هستیم و دست دیگری به ما نمی رسد.

وی با اشاره به فشار و سختی هایی که دشمن بر ما تحمیل کرده است، گفت: 8 سال دفاع مقدس بزرگترین سختی ها و فشارهایی است که دشمن برای ما ایجاد کرده است، اما نسل انقلاب توانستند با جان خود با دشمن مبارزه کنند. مال و یک هستی و یک وجب از خاک این کشور را به دشمن ندهید که برای ما افتخار بزرگی است.

حجت الاسلام بیگ محمدی درباره بدهی نسل امروز در قبال جان باختگان نسل انقلاب گفت: امروز وظیفه ما این است که به وظیفه خود در قبال کسانی که اینقدر به کشور افتخار کردند عمل کنیم.

وی افزود: کشور برای همه است و هرکس از آب و خاک این کشور استفاده کند موظف به خدمت به کشور است.

حجت الاسلام بیگ محمدی افزود: نسل انقلاب در حال خدمت و فداکاری برای نظام و انقلاب هستند و امروز نیز وظیفه داریم قدردان آنها باشیم و راهشان را ادامه دهیم.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان گفت: باید راه نسل انقلاب را به گونه ای ادامه دهیم که دنیا بفهمد ملتی آگاه، بصیر، متمدن، فهیم و مقاوم هستیم.

گفت 43 سال از همه فشارها و سختی ها از انقلاب دفاع کردم و خسته نشدیم. تحریم ها علیه ملت ایران اعمال شده و هنوز هم وجود دارد، اما مردمی که انقلاب و نظام را دوست دارند باید بدانند که این انقلاب و کشور با وجود همه تحریم ها و مشکلات و فشارهایی که بر ما تحمیل شده، پیشرفت های بزرگی داشته است که بیشمار است. .

حجت الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف داشته ایم، خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب 150 دانشجو در دانشکده کشاورزی کوشکان زنجان مشغول به تحصیل بودند، اما امروز چندین دانشگاه و ده ها هزار دانشجو در دانشگاه داریم. استان

وی با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی زیادی در کشور راه اندازی شده است، گفت: شرایط فرا رسیده است.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان با بیان اینکه کشور در آن زمان در بمباران تحریم، سختی، فشار و تبلیغات منفی بود، گفت: ادامه دارد.

او گفت: «متاسفانه بسیاری از ایرانیان با سازهایی که دشمن می نوازد می رقصند.

حجت الاسلام بیگ محمدی گفت: امیدواریم به سطحی از رشد عقل و منطق برسیم که به درستی به مسائل نیم قرن اخیر پرداخته و مقایسه عادلانه ای با اول انقلاب داشته باشد و جایگاه خود را پیدا کنیم و وظیفه خود بدانیم که آینده را بشناسیم. این انقلاب و نظام با بالندگی کامل و قدرت و استقامت بیشتر پیش برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید