دشمنان اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی را به رسمیت شناختند / ضرورت بازگویی دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مرتضی فاطمیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ وی با اشاره به شرایط پیش از انقلاب کشور گفت: در دوران قبل از انقلاب، خاندان پهلوی به آمریکا وابسته بودند و می دانستند چگونه نیروهای دفاعی کشور را در مقابل کشورهای خارجی به ویژه خرید تسلیحات نظامی از کشور تقویت کنند. امریکایی ها در ایران حضور داشتند.

وی افزود: در دوران دیکتاتوری ملت عزیز ایران را بازداشت کردند و به مردم ایران اجازه پیشروی ندادند تا وابسته به بیگانگان بمانند و در واقع خلاقیت آنها را خفه کردند.

امام اقبالیه با اشاره به حکومت حکیمانه و هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: همه واقفند که مهمترین مسئله هر کشوری امنیت و دفاع است که با وجود تحریم های شدید استکبار جهانی، ایران اسلامی شاهد دستاوردهای بزرگی است. در حوزه دفاعی او

وی افزود: به عنوان مثال شهاب یک با برد 300 کیلومتر، شهاب 2 با برد 500 کیلومتر، ذوالفقار با برد 700 کیلومتر، شهاب 3 با برد 2000 کیلومتر و موشک بالستیک سومار با برد 2500 کیلومتر. از جمله انواع موشک های تولید شده در ایران هستند.

فاطمیان گفت: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دستاوردهای بی‌شمار انقلاب در افزایش توان موشکی، در سایر حوزه‌های دفاعی از جمله پهپاد و پدافند نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، بنابراین در حوزه فناوری پهپاد ایرانی موفق به ساخت رادارهای مختلف شده است. پهپادهای تخلیه با مقاومت پروازی بالا که بمب‌ها بر آن غالب بودند. «و موشک‌ها به راهنمایان و تیراندازان زن تبدیل شدند که در حمله به پایگاه عین‌الاسد عراق، قدرت و توانایی ایران را در عمل از دید دشمنان دیدند.

به برکت انقلاب دست آمریکای جنایتکار از ایران کوتاه شد


وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در پهپادهای مدرن و پیشرفته که هم از سوی دوستان و هم دشمنان آن را می شناسند، گام های بلندی برداشته است. این کشور همچنین در انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشته است و تعداد پزشکان هندی یا پاکستانی بیشتر شده است، اما اکنون این کشور دارای پزشکان مجرب در زمینه‌های مختلف است، زیرا کشور در دوران پس از انقلاب توسط دانشمند، متخصص و پزشک اداره می‌شد. دوره زمانی.

این مقام مسئول بیان کرد: شاه ایران در زمان تاگوت غلام آمریکا بود و کشور در همه زمینه ها به غرب وابسته بود، به عبارتی ایران حریم آمریکا بود؛ در حالی که این کشور در همه زمینه ها به غرب وابسته بود. اما ایران اسلامی به برکت انقلاب استقلال یافت و دست آمریکای جنایتکار و کشورهای شرق و غرب از کشور کوتاه شد.

وی افزود: دستاوردهای بزرگ دفاعی ایران موجب تحقیر و تحقیر دشمنان شده است و این در حالی است که با وجود تحریم های وحشیانه در همه عرصه ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم.

فاطمیان گفت: در سال های گذشته تنها آمریکا، چین و روسیه به عنوان تنها مالکان رسمی تاسیسات موشکی زیرزمینی شناخته می شدند، اما در سال 90 این باشگاه کوچک عضو جدیدی پیدا کرد و ایران به آن پیشرفت دست یافت.

دستاوردهای بزرگ دفاعی ایران، دشمنان را تحقیر و تحقیر کرده است


وی گفت: 6 نیروی هوافضای سپاه پاسداران در جریان رزمایش پیامبر اکرم(ص) سیلوهای خود را برای پرتاب موشک های بالستیک باز کردند و نکته مهم در این زمینه ظرفیت موشکی بومی و استراتژیک کشورمان است. جمهوری اسلامی ایران نیز هزاران موشک در غرب آسیا دارد، موشک‌های بالستیک و موشک‌های کروز کوتاه‌برد و میان‌برد به اذعان دشمنان، بزرگترین و متنوع‌ترین زرادخانه موشکی را در منطقه دارند.

امام جمعه اقبالیا گفت: دانشمندان جوان ایرانی پتانسیل این را داشتند که این توانایی و استعداد را داشته باشند و این سطح از توانایی در زمام زمامداری رهبر معظم انقلاب محقق و ظهور کرد و لازمه همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است. با دستاوردهای بزرگ. انقلاب.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در 31 بهمن گفت: جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است و مردم انقلاب ایران به فضل الهی پشتیبان نظام و حامیان ولی فقیه بودند. رهبر. آنها توطئه های بی شماری را خنثی می کنند.

فاطمیون در پایان با بیان اینکه انقلاب ایران از مکتب امام حسین (ع) آمده است، گفتند: وی گفت: حضور تک تک مردم ایران در صحنه های حساس مانند موشکی است که به سوی آمریکا و صهیونیست ها شلیک شده است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید