آگاهی بخشی و تبیین دستاوردهای انقلاب نسل جوان/ ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور ضروری است.


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904821

ائمه جمعه لرستان بر لزوم اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان اشاره کردند و گفتند: دولت باید توجه ویژه ای به ایجاد شبکه ملی اطلاعات داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام بهروز شمس فر در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد گفت: انسان در روز قیامت باید پاسخگوی هرچه گفته است باشد. مرگ دختری در کشور رخ داد که بلافاصله گروهی بدون اجازه تحقیق انجام دادند.» شروع به موضع گیری کردند و در این آتش دمیدند و برخی مقدسات را ناسزا گفتند و برخی پیاده نظام شدند.

وی افزود: آنها باعث تلفات جانی تعدادی شدند، باید پاسخگوی همه کشته شدگان و مجروحان و تخریب اموال در روز قیامت باشند و شایعه پراکنی باعث ناآرامی چند روزه شد.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: پلیس آمریکا مرتباً مردم را می کشد و این تفرقه در این فضای مجازی به چشم می خورد و هیچکس حق حمله به پلیس را ندارد، اعتراضات در کشورهای دیگر مدت هاست که مشاهده می شود اما در کشور ما به محض کوچکترین Te سعی می کنند به زور موضوع را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: برخی نقشه دشمن را نمی بینند، دشمن از جمله آمریکا و اسرائیل، ایران قدرتمند و پیشرفته نمی خواهند، یک بار هواپیمای مسافربری ما را ساقط کردند، اما در این لحظه پس از انقلاب، دندان درآورد. -به هر واکنش دشمن پاسخ های کوبنده داده می شود.

شمسی فر تصریح کرد: سردار سلیمانی کسی را که با تروریست ها جنگید و بسیاری از ملت ها را نجات داد را کشت و اکنون نشان می دهند که دلسوز هستند، امروز ملت ایران در عرصه علم و صنعت و فناوری پیشرفت های زیادی داشته است. و سایر صنایع پزشکی و درمانی، نانو و هسته ای در حال رشد هستند و امروز ایران در قله های پیشرفت قرار دارد که برای دشمن سخت است.

امام جمعه موقت خرم آباد خاطرنشان کرد: این همه تحریم علیه مردم ایران و تحریم های درمانی بیماران نیازمند که نمی گذارد به دست بیماران برسد، آیا الان دلسوز هستند؟ و کسانی که در این مدت به خیابان ها آمدند و فریب خوردند باید بدانند که دشمن از طریق شما به کشور شما حمله نمی کند زیرا این خیانت است و قوه قضاییه کسانی که در فضای مجازی کمک کردند قطعا با این ناآرامی ها برخورد خواهند کرد.

وی گفت: خون های زیادی برای این نظام و انقلاب ریخته شده و فریب خوردگان باید راه خود را از دشمن جدا کنند و آموزش و آگاهی برای دانش آموزان و نهادهای فرهنگی، رهبری و مسئولین در دستور کار قرار گیرد. در این جهاد تبیین به میدان می آید چون نمی خواهند دستاوردها به نسل جوان منتقل شود.


ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت گفت: برای درمان بی حوصلگی در زندگی باید ریشه آن را پیدا کرد; گاه ریشه بی حوصلگی خشم و غصب است و در این مرحله خویشتن داری را از دست می دهد.

وی افزود: شتابزدگی یکی از عوامل بی حوصلگی است و به خواسته های غیر منطقی می انجامد و در نهایت به تصمیمی غیرمنطقی ختم می شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ریشه ضعف صبر ما امید و ناامیدی است گفت: دشمنان همواره با دسیسه های خود تلاش می کنند مردم را ناامید کنند در حالی که باید به خداوند متعال توکل کرد.

وی با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه تصریح کرد: هرکس بی قانونی ایجاد کند و وحدت جامعه اسلامی را به هم بزند در صف دشمن ایستاده است.

طهماسبی با اشاره به اهمیت جهاد گفت: امروز خط رسانه ای دشمن به دنبال مقصر دانستن ایران است، دشمن به دنبال تبدیل ایران به سوریه است، خط قرمز ما امنیت است و امنیتی که در ایران حاکم است در هیچ جای دنیا نیست. .

امام جمعه کوهدشت گفت: هدف دشمنان و استکبار جهانی با انواع ترفندها این است که اراده و اراده شما را بر ما تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد اغتشاش، جنگ تلفیقی یا جنگ رسانه ای در تلاشند موقعیت ما را در برجام محدود کنند در حالی که موضع اصلی ما رفع کامل تحریم ها است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به پیروزی خط مقاومت تصریح کرد: آمریکا تمام تلاش خود را برای از بین بردن حشد الشعبی در عراق انجام می داد. امروز می بینیم که قدرت تک قطبی به پایان رسیده و قدرت هایی مانند ایران، روسیه، چین و غیره در جهان ظهور کرده اند.

طهماسابی با اشاره به لزوم ساماندهی فضای مجازی گفت: دشمنان خدا امروز در فضای مجازی علیه جوانان کار می کنند، دولت باید به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات توجه ویژه داشته باشد.

نقشه آمریکا این است که ایران را از پیشروی و شبیه شدن به عراق، افغانستان، سوریه و… جلوگیری کند. در جنگ های سه جانبه در حالی که ایران در قدرت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید