اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی یکی از نیازهای کشور است/شبکه ​​ملی اطلاعات یک تکلیف شرعی است.


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903190

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت به بهانه توسعه این نظام فرهنگی را رها کرد و دشمنان برای تسلط بر ذهن و اندیشه مردم ایران صدها برنامه رادیویی و تلویزیونی را ردیف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عباس کعبی نماینده خبرگان با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: دشمنان هر روز به دنبال بهانه های جدیدی برای آشوب در اتاق فکر خود هستند تا نظام اسلامی را براندازند.

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب مکتب امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت عبرت گرفتن از وقایع تاریخ اسلام گفت: مباحث تاریخی در سه مورد بررسی می شود. راه ها: روایی، تحلیلی و استنباطی و تجربیات پنهان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با الگوگیری از نهضت عاشورا به ثمر رسید، ابراز داشت: امام راحل بر اساس روانشناسی ملت ایران و عبرت گرفتن از سنت های الهی و درس های تاریخی قرآن، سیره رسول الله صلی الله علیه وسلم خدا و تاریخ عاشورا و درک توکل بر خدا، روحیه جهاد و شهادت طلبی، شیر خفته ایران را بر اساس اسلام ناب محمدی بیدار کرد.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاریخ را تکرارپذیر می داند و می افزاید: فلسفه تاریخ بخشی از علم تاریخ است که باید در حوزه های علمیه تدریس شود و فلسفه تاریخ، تحلیل وقایع نیست. بلکه شناخت ریشه ها و علل .

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اساس انقلاب فرهنگی انقلاب سیاسی و اساس انقلاب سیاسی تحولات عظیم اجتماعی است، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و اساس آن نیز فرهنگی و مبتنی بر ایمان و عمل صالح است. که اگر مردم از انجام اعمال صالح دست بردارند، نعمت بزرگ حاکمیت الهی را از دست خواهند داد.

اغتشاشات اخیر 100 درصد توسط آمریکا و صهیونیسم با اطلاعات مستند طراحی شده است

آیت الله کعبی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشات اخیر صددرصد توسط آمریکا و صهیونیسم طراحی شده است، یعنی آمریکا و صهیونیسم برای براندازی و نابودی انقلاب اسلامی نقشه کشیده اند.

وی با بیان اینکه تفرقه قومی نقشه قدیمی دشمنان نظام اسلامی بود، تصریح کرد: ملت یکپارچه ایران با امام راحل و مقام معظم رهبری با وحدت خود نقشه های شوم دشمنان و تفرقه قومی و دشمن را از بین بردند. در این زمینه شکست خورد

روزگاری دولت به بهانه توسعه این نظام فرهنگی را رها کرد و دشمنان صدها برنامه رادیویی و تلویزیونی را برای تسلط بر ذهن و اندیشه ملت ایران ردیف کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم دشمن و کشتار فرهنگی خاطرنشان کرد: روزی روزگاری دولت به بهانه توسعه این نظام فرهنگی را رها کرد و دشمنان صدها برنامه رادیویی و تلویزیونی را ردیف کردند. برای تسلط بر اذهان و افکار مردم ایران.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: رهبر انقلاب بارها به مسئولین تذکر دادند و در این چند دهه یادآور شدند که حمله به شبیخون و شبیخون تبدیل به ناتوی فرهنگی شده است و ناتو به معنای پیمان کشورهای غربی است. ایران اسلامی را سرنگون کنید و ناتو به جنگ نرم تبدیل شده است.

وی با تشریح جنگ نرم ادامه داد: جنگ نرم یعنی به جای جنگ کلاسیک و نظامی، عقل، ذهن و عواطف ملت ها را متحول کنیم و امروز به جنگ ترکیبی نیز ارتقا یافته است، یعنی امروز دشمن از همه ابزارها استفاده می کند تا به ارمغان بیاورد. ملت ایران اسلامی به زانو در می آید

آیت الله کعبی با اشاره به اغتشاشات دهه های گذشته گفت: در شورش ها و اغتشاشات گذشته، تحریک طلبی و اغتشاشات سیاسی برای تحریک اقشار مختلف مردم علیه نظام بود که البته دشمن نیز در این اغتشاشات شکست خورد و متوسل شد. به تحریم های فلج کننده اقتصادی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن با استقرار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی در تحریم های اقتصادی شکست خورد، اذعان داشت: مذاکرات برجام نتوانست ملت ایران را به زانو درآورد و برنامه ریزی برای انقلاب جمهوری اسلامی خنثی شد و با پشت سر گذاشتن تحریم ها بود که به همت سربازان انقلابی نظام از این جاده با موفقیت عبور کردیم به گونه ای که امروز فروش نفت ایران بیش از گذشته افزایش یافته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری از فضای مجازی رها شده گلایه کرد و تصریح کرد: فضای مجازی رها شده به جبهه نرم دشمنان نظام تبدیل شده است که با کمک سربازان اسیر، فعالیت ها و برنامه های جدیدی را علیه نظام طراحی می کنند. سیستم هر لحظه

اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی یکی از نیازهای کشور است.

وی با اشاره به اینکه بلندگوهای دشمنان نظام با پول عربستان و با کمک منافقین داخلی زمینه ایجاد علیه ملت و نظام را فراهم می کنند، گفت: اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی. نیازهای کشور است که متاسفانه با افراد مختلف مخالفت کرده و فضای مجازی را به محلی برای کشتار جوانان تبدیل کرده است.

مدرس درس خارج حوزه با انتقاد از قوای سه گانه در بحث برخورد و رصد اوضاع در فضای مجازی تصریح کرد: فتنه سایبری یک فتنه پیچیده و ابزار جنگ ترکیبی است که متاسفانه علیرغم تذکرات و درخواست های مکرر سه قوه اقدامی نمی کنند هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این قیام علیه وحدت و حجاب و استقلال و تمامیت ارضی ملت ایران و علیه اقتدار و امنیت ملی ملت ایران بود.

آیت الله کعبی اغتشاشات اخیر را قیام علیه دین و مکتب اهل بیت خواند و تصریح کرد: این قیام علیه وحدت، حجاب، استقلال و تمامیت ارضی ملت ایران و علیه اقتدار و امنیت ملی ملت ایران بود. اما مهره دشمنان اسلام است، برخی از جوانان احساساتی و تحت تأثیر القائات دشمن بودند و تحلیلی از اوضاع نداشتند.

وی با بیان اینکه غرب در دفاع از حقوق زنان به برهنگی و بی حرمتی روی آورده است، تصریح کرد: ماجرای مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی نظام و انقلاب اسلامی در ایران هستند و هر روز مشکلی پیدا می کنند. بهانه گرفتن اقتدار و امنیت مردم.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جاهلان در این آزمون و مصیبت الهی افتادند، خاطرنشان کرد: عده ای از جاهلان به بهانه فوت خانم امینی عجولانه به دشمنان پیوستند و پیام فرستادند و هنوز هم هستند. در میان افرادی که به آن هجوم آوردند، فکر نکردند، انتظار داشتند که جبران شود.

این نماینده مجلس، کارشناسان جنگ سایبری را خط اول مقابله با اغتشاشات دانست و یادآور شد: در جهاد سایبری باید فعال و توانمند باشیم تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را در اسرع وقت راه اندازی کنیم و این یک وظیفه شرعی است.

دیدگاهتان را بنویسید