تقویت، حمایت و حمایت از امنیت وظیفه و تکلیف شرعی است/با راهزنان باید قاطعانه برخورد شود.


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908414

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که تقویت امنیت، حمایت و حمایت از حراست را وظیفه و تکلیف شرعی دانست. وی گفت: هر چه متولیان جامعه ضعیف شوند، اراذل و اوباش و باندها و مفسدان استکبار بیشتر خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محسن فقیهی در گفت و گو با خبرنگار قم فردا با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: همه افراد جامعه بدانند که ناامنی ها باعث ناامنی و عواقب جبران ناپذیری می شود و زمینه را برای سایر اقدامات تروریستی در کشور فراهم می کند. “

وی ادامه داد: دشمنان نظام از هر سو در صدد حمله به نظام هستند و در این برهه از هیچ اقدامی برای ایجاد سردرگمی و تفرقه بین مردم و نظام کوتاه نمی آیند.

فقیهی تصریح کرد: به همه کسانی که تحت تأثیر القائات گمراه کننده و غیرانسانی دشمنان قرار گرفته اند و دست به اعمال خلاف اخلاق و اخلاق انسانی می زنند توصیه می کنم هر چه زودتر از صفوف یاغیان جدا شده و به دامان مردم بازگردند. و خود را از آتش فروزان شورش محافظت کنند، دیگران باید نجات دهند.

وی حمایت نیروهای نظامی و انتظامی را مهم دانست و تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و امنیت عموم مردم است، لذا تعقیب ضابطان علیه رفتار انسانی و تضعیف آنان ممنوع است.
یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که تقویت امنیت، حمایت و حمایت از حراست را وظیفه و تکلیف شرعی دانست. وی تاکید کرد: هرچه حفاظت از جامعه تضعیف شود، گستاخی راهزنان، لات ها و مفسدان بیشتر می شود و نتیجه این تضعیف سلب امنیت و آسایش مردم است. بنابراین لازم است همه آحاد مردم از نیروهای نظامی، پلیس و امنیتی حمایت کنند و هرکس به هر نحوی که می تواند به آنها کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید