تقویت نیروهای سپاه در شمال غرب کشور/ قاطعانه با تروریست ها برخورد می کنیم


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912506

قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروها در این قرارگاه برای مقابله با تروریست ها در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی تحرکات گروهک های تروریستی تجزیه طلب در منطقه شمال غرب کشور، روابط عمومی حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) در ستاد نیروی زمینی سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

متن آگهی به شرح زیر است:

به نام خدا

پس از تحرکات اشرار و گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق، قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام توسط نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خود در محدوده جغرافیای مأموریت و استفاده از همکاری بومیان غیور برای مقابله قاطع با آن. به عوامل ناامنی در منطقه می پردازد.

با تاکید بر اینکه امنیت منطقه و مردم شریف و غیور استان های هم مرز شمال غرب را خط قرمز خود می دانیم، در صورت تداوم شرارت و ایجاد ناامنی و نگرانی برای اشرار مسلح و تروریست های مزدور استکبار جهانی به شدت هشدار می دهیم. مردم، مبارزان اردوگاه حمزه سیدالشهدا و سایر نیروهای امنیتی و نظم دستور کار قاطعانه علیه آنها را خواهند داد.

دشمنان ملت ایران بارها تجربه کرده اند که رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم غیور این مرز و بوم هستند که همواره از ایران امن، مقتدر، مقتدر، مستقل، متحد و یکپارچه حمایت و پشتیبانی کرده اند. ، توطئه های گروه های مزدور را با استکبار جهانی خنثی کرد و امنیت و ثبات را حفظ کرد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمزه سیدالشهدا علیه السلام

دیدگاهتان را بنویسید