بیانیه پلیس: با اخلال گران نظم و امنیت عمومی از مرز تا مرکز قاطعانه برخورد می کنیم/ برخی فتنه گران به هر بهانه ای به دنبال برهم زدن نظم، امنیت و آسایش ملت هستند.

بیانیه پلیس: با اخلال گران نظم و امنیت عمومی از مرز تا مرکز قاطعانه برخورد می کنیم/ برخی فتنه گران به هر بهانه ای به دنبال برهم زدن نظم، امنیت و آسایش ملت هستند.

روز جدید فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای ضمن تشکر از حمایت های نیروهای مسلح، اعلام کرد: ماموران انتظامی کشور تا آخرین لحظه در برابر توطئه ها و توطئه های ضدانقلاب ایستادگی کرده و با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع خواهند کرد.

فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای از حمایت های نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و بسیج) قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

فرماندهی انتظامی کشور به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم و به گفته نایب حق امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی این خادمان مردم برای اینکه ستون استوار امنیت باشند، امروز بیش از هر زمان دیگری صادقانه، شجاعانه، دلسوزانه، بی ادعا، با ایمان و اعتقاد راسخ، شبانه روز تمام توان خود را صرف تامین امنیت مردم شریف کشور خواهد کرد. ایران اسلامی.

امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برخی فتنه گران با انواع بهانه ها و شگردها به دنبال برهم زدن نظم، امنیت و آسایش ملت آگاه و دوراندیش ایران اسلامی هستند. اتحاد و هوشیاری مردم ایران که به مرور خط خود را از یاغیان جدا کردند، شکست خورد.

فرماندهی انتظامی کشور با پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج و ملتی انقلابی، شهیدپرور و غیور که همواره در کنار افسران خود ایستاده و پشتیبان خالصانه نظام انتظامی کشور است، اجازه نخواهد داد. دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آسایش و آرامش مردم آسیب برسانند.

عزت، استقلال و اقتدار ایران عزیز امروز آغشته به خون شهدای صورتی است که با پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل، جان خود را تقدیم کردند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، لذا با پشتیبانی مردم انقلابی ما هرگز نخواهیم گذاشت دشمنان زیر پا بگذارند و راهبردهای شوم آنها برای تضعیف این نظام مقدس راه به جایی نبرده و همه شکست خواهند خورد.

فرماندهی انتظامی کشور در این پیام ضمن قدردانی از حمایت های مجاهدان نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و بسیج) و ملت سرافراز و سرافراز ایران اسلامی، مقاومت پرسنل انتظامی کشور در برابر مقابله با دشمنان را اعلام کرد. توطئه تا آخرین لحظه نیروهای ضد انقلاب با قاطعیت با ناقضان نظم و امنیت عمومی از مرز تا مرکز و با ارتقای موجودیت نیروهای مسلحی که در کنار نیروی انتظامی بودند برخورد قاطع خواهند کرد. کشور در آن زمان شرایط بحرانی این نوکران جان برکف در کنار مردم هستند. ایران اسلامی عزیز هم در کنارشان خواهند بود. خوشبختانه.

دیدگاهتان را بنویسید