برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841873

آیت الله نورمفیدی گفت: در شرایط کنونی دولت مجبور به اصلاحات اقتصادی شده است اما برخی در صدد برهم زدن نظم بازار هستند و دولت و قوه قضائیه باید فکری برای آن بکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل گلستان ما؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های دینی و سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن همدردی با سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: منصور ظلم زیادی به امام صادق (ع) کرد، اما این امام در این شرایط معارف اسلامی را منتشر کرد و امروز هر چه داریم از این امام صادق (ع) داریم.
امام جمعه گرگان به ولادت حضرت معصومه (ع) اشاره کرد و ادامه داد: تکریم و شخصیت پردازی دختران در داستان ها مورد تاکید قرار گرفته است و عشق و احترام دو اصل اساسی است که در داستان های ائمه(ع) بر آن تاکید شده است. ).
نورمفیدی با تسلیت به مردم آبادان گفت: این حادثه را به بازماندگان این حادثه تسلیت می گویم و نظام مهندسی، شهرداری و دستگاه های نظارتی مراقب باشند که چنین حوادثی تکرار نشود.
وی افزود: حادثه آبادان بسیار تلخ بود و 18 کشته و بیش از 37 مجروح برجای گذاشت و باید منبع حادثه بررسی و عاملان آن حذف شوند.


این مقام مسئول به گرانی بازار اشاره کرد و گفت: دولت باید چنین تصمیمی می گرفت اما عده ای در صدد بر هم زدن وضعیت بازار هستند و دولت و قوه قضائیه باید وارد عمل شوند و فکری برای آن بکنند.
نورمفیدی گفت: همه کارکنان باید دست به دست هم داده و این وضعیت را کنترل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید