امروز دشمن با خط تحریم و فشار اقتصادی به دنبال برهم زدن آرامش مردم است


ساعت: 09:27
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885768

سخنگوی شورای اسلامی گفت: همان دشمنی که روزگاری با دشمن بعث علیه ملت ایران متحد شد و بی رحمانه علیه آنها جنایت کرد، امروز دشمنی است با خط تحریم و فشار اقتصادی و فشار بر مردم ایران، همانطور که همچنین برهم زدن آرامش آنها در فضای مجازی را به دنبال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدباقر کلیباف رئیس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 14 مرداد) در جلسه علنی مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد را گرامی می دارم. ملت سرافراز ایران در تمام این سالها جدای از رویارویی با زیاده خواهی و ظلم دشمن خارجی، خیانت و ظلم بی حد و حصر منافقین و جنگجویان فضای داخلی نیز عمودی است.

وی تصریح کرد: مردم روسیه برای انتقام از ملت ایران از هیچ شرارتی دریغ نمی کنند و گاه بیش از دشمن خارجی با این کشور دشمنی می کنند.

کلیباف گفت: همان دشمنی که روزگاری در مقابل مردم ایران با دشمن بعثی ها علیه آنها متحد شد ب با رحمت جنایت کرد، امروز با خط تحریم و فشار اقتصادی و فشار بر مردم ایران و برهم زدن آرامش آنها در فضای مجازی پیگیر دشمنی است.

رئیس شورای اسلامی تاکید کرد: به برکت خون شهدای مرصاد و رعب و مکر و دشمنی منافقین، حامیان، یاران و حامیان آنان مانند گذشته به خود باز خواهند گشت.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید