دنبال برنامه ای برای برهم زدن آرامش سرمربی ما بودند/ از ارزش برد استقلال با این کارها کم نمی شود.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900946

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: آنها به دنبال برنامه ای برای برهم زدن آرامش سرمربی ما بودند، در حالی که از تصاویر تلویزیونی مشخص است که ساپینتو آرام بوده و بیشتر بازی را روی نیمکت نشسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال این باشگاه گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. گل گهر تیم خوب و منسجمی است و از نظر فنی فوتبال خوبی بازی می کند چون سرمربی خوبی دارد. کادر فنی استقلال به خوبی تیم حریف را آنالیز کرد و می دانستیم که چگونه مقابل آنها بازی کنیم. به نظر من استقلال بسیار دقیق و منظم بازی کرد و شایسته کسب 3 امتیاز بود. برای این پیروزی بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

وی درباره اتفاقات دقایق پایانی آن مسابقه گفت: صحنه ای که داور پنالتی اعلام کرد صددرصد درست بود. از روی نیمکت مشخص شد که این خطا در محوطه جریمه رخ داده و همه کارشناسان آن را تایید کردند. بلافاصله پس از تصمیم داور، بازیکنان تعویضی گل گهر از روی نیمکت تا انتهای زمین به سمت داور و کمک داور رفتند و به شدت اعتراض کردند. بازی برای دقایقی متوقف شد اما نیمکت نشینان گل گهر نقطه کرنر را ترک نکردند و در ادامه اعتراض خود را مقابل محوطه فنی و سرمربی کشورمان ادامه دادند.

مرادمند ادامه داد: شنیدم بین دنیا مربی تیم گل گهر به داور گفت که به زبان پرتغالی به ساپینتو توهین شده، نیمه اول را با یک گل بردیم و صحنه خاصی نبود که ساپینتو بخواهد اعتراض کند. سرمربی کشورمان در این بازی بیشتر بازی را روی صندلی خود می نشست و به ندرت به کنار زمین می آمد. در دقایق پایانی که بازی مساوی شد یک پنالتی گرفتیم و به پیروزی نزدیک بودیم و نیازی به اعتراض سرمربی ما نیست. به نظر من آقایان با این حرف ها و عمل ها ضررشان را توجیه می کنند و می خواهند افکار عمومی را به حاشیه ببرند. سرمربی گل گار قبل از زدن پنالتی ادعای دروغ خود را تکرار کرد و به داور گفت که ساپینتو به زبان پرتغالی صحبت کرده و به همین دلیل داور سرمربی ما را اخراج کرد. فکر می کنم آنها به دنبال برنامه ای برای برهم زدن آرامش سرمربی ما بودند، در حالی که از تصاویر تلویزیونی مشخص است که ساپینتو آرام بوده و بیشتر بازی را روی نیمکت نشسته است.

مدافع استقلال در پایان گفت: در واقع دلیل تجمع در پایان بازی تحریکات نیمکت نشینان گل گهر بود و اعتراضات بلند آنها به داور و حضور در محوطه فنی ما فضا را بهم ریخت. . پنالتی کاملا درست بود و با این کارها از ارزش پیروزی استقلال کم نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید