دشمن در جنگ ترکیبی «وحدت» سیستان و بلوچستان را در نظر گرفته است/ آرزوی برهم زدن آن وحدت را به گور خواهد برد.


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909952

حسین طیب گفت: دشمن در جنگ ترکیبی استان سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده است که مقام معظم رهبری می فرمایند نماد وحدت اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حسین طیب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اربعین تجلیل از شهدای امنیت و تجلیل از شهدای مدافع حرم شاهچراغ با بیان اینکه در جلسه فوق با گرامیداشت شهدای عزیزی که در راه تامین امنیت جان خود را از دست دادند، گفت: سیستان و بلوچستان استان مقاومت و شهادت است. شهیدان هاشمی، شهرقی، ورازی، عارفی، برهانزهی، براهویی، آب در شکر، ملاشاهی و کیها جان خود را برای امنیت جامعه و آسایش مردم فدا کردند.

وی تاکید کرد: شهید هاشمی و سایر شهدا با مهربانی، مهربانی، ایثار و روابط حسنه اجتماعی، مردم و تامین امنیت مردم جان خود را فدا کردند و از عملیات روانی دشمن نترسیدند تا اینکه به خواسته هایشان رسیدند. خدایی که قرار است به دوستان قدیمی خود بپیوندند.



ایران؛ دموکراسی آمریکا را تضعیف می کند


مشاور عالی فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود به دلیل کینه توزی دشمنان اشاره کرد و گفت: علت اینکه دشمن در این لحظه تلاش می کند و تمام توان خود را به کار می گیرد. اجرای قیام پنجم به عنوان یک قیام طولانی این است که من راحیل با پشتیبانی الهی توانست به وعده الهی هویت انقلاب اسلامی بر روی زمین جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری هویت جدیدی به نام «هویت مقاومت» ایجاد کرد و رهبر مقاومت شهید سلیمانی پایان داعش را در منطقه اعلام کرد.



هدف دشمنان آشوب داخلی، ممانعت از پیشرفت ایران است


این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به عملکرد یک ساله دولت مردمی اشاره کرد و گفت: یک سال و نیم از روی کار آمدن دولت می گذرد، آمریکایی ها در سند امنیت ملی گفتند که منتشر کردند. یک ماه پیش که «ایران سومین تهدید ماست» و سند وزارت دفاع نیز می‌گوید «ایران چهارمین تهدید ما است»، دلیلش هم این است که ایران مهم‌ترین کشوری است که دموکراسی آمریکایی را تضعیف می‌کند و مدل جدیدی از حکومت‌داری جهانی را معرفی می‌کند.


وی بیان کرد: ایران توانسته در یک سال 730 میلیارد دلار تفاهم نامه اقتصادی با کشورها بنویسد که تحول و پیشرفت اساسی را به همراه خواهد داشت اما دشمن می خواهد آشفتگی داخلی ایجاد کند تا تفاهم نامه ها منعقد نشود.

دشمن در جنگ ترکیبی «وحدت» سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده است


حجت الاسلام طیب در ادامه سخنان خود به ایجاد جنگ ترکیبی توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن می خواهد با جنگ ترکیبی وارد شود و اجازه ندهد پیشرفت در کشور نهادینه شود. نماد وحدت اسلامی

وی تاکید کرد: دشمن می خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در کنار هم در یک استان در کنار هم زندگی می کنند را هدف قرار دهد تا نماد وحدت اسلامی را بشکند و آرامش را از مردم سلب کند، امروز هرکسی که در آن تریبون دارد. دست و قلم مواظب باشیم این نمادها را از ما نگیرند و به آنها آسیب نرسانند. البته آنها را به گور می برند که می توانند اتحاد و اتحاد ما را از بین ببرند.


طیب گفت: باید مواظب باشیم که دشمن سوژه ایجاد نکند و از طرفی باید با راهبرد دشمن مقابله کرد و اجازه ندهیم خشم و نفرت رشد کند چرا که هدف دشمن همین است; بر این اساس نباید اجازه دهیم دشمن به گونه ای عمل کند که ما را از کار اصلی نظام که در این برهه نشانه پیشرفت و خدمت به مردم و ایجاد زیرساخت ها در کشور است منحرف کند. .


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید