ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی/امید آفرینی دشمن شکل جهاد را در پیش گرفته است و جهاد رسالت مهم صدا و سیما است.


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910641

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی دشمن جهاد کرده و با روحیه ایثار و جهاد کامل اجازه نخواهند داد اهداف دشمنان محقق شود و دشمنان خود را دفن کنند. رویاها و توهمات را علیه این ملت سرافراز و حماسی خواهند گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه شرایط کشور از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: دشمن با توطئه و توطئه می خواهد مسیر انقلاب را منحرف کند، اسلامی است و جوانان و نوجوانان را به بیراهه می کشاند و باید هوشیار بود.

وی افزود: مهمترین هدف دشمن از توطئه ها این است که ایران اسلامی و انقلابی را از پیشروی و استقلال کامل بازدارد و دشمنان با یک ایرانی مستقل و قوی مشکل دارند و البته ملت ایران از دشمن آگاه است. توطئه می کند و قطعا زیر شدت تاکتیک های آنهاست. دشمنان شیطانی ناپدید نخواهند شد.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: ملت ایران با وحدت بیان و یکپارچگی همه جانبه با توطئه های دشمنان مقابله خواهد کرد و با هر نوع فسق و بی نظمی مخالف است و اجازه ایجاد هرج و مرج را به دشمن نخواهد داد. گفت: جیره خواران و مزدوران غربی و رژیم صهیونیستی نمی توانند ملت ایران را از مسیر پرافتخار خود منحرف کنند زیرا این ملت فرهنگ ایثار و شهادت دارد و در مقاطع مختلف نشان داده است که به آرمان های شهدا و امام خمینی (ره) پایبند است. (RA).

وی با تاکید بر اینکه وحدت و اطاعت از ولایت رمز موفقیت ملت ایران در بحران ها و شرایط حساس است، گفت: همه باید از نعمت ولایت فقیه و وحدت ملت و امروز پاسداری و پاسداری کنند. همه باید برای مقابله با توطئه ها بسیج شوند، دشمنان یک ضرورت مهم هستند.

امام جمعه اراک افزود: ملت ایران در مقابل جنگ ترکیبی دشمن جهاد کرده و با روحیه ایثار و جهاد همگانی اجازه نخواهند داد اهداف دشمنان محقق شود و دشمنان را دفن کنند. رویاها و توهمات آنها علیه این ملت سرافراز و حماسی.»

وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف مردم باید نسبت به حفظ شئونات اسلامی و توهین به مقدسات حساس باشند، افزود: نقش ورزشکاران و هنرمندان در پاسداری از ارزش های اسلامی بسیار مهم است و باید نقش آفرینی کنند. در این میدان مقدس

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به رسالت های مهم صدا و سیما گفت: ایجاد امید و افزایش رضایتمندی مردم با پوشش اقدامات و دستاوردهای دولت از طریق صدا و سیما یک ضرورت مهم است و البته باید ابتکار عمل کرد و خلاقیت توجه ویژه ای در این زمینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما در عرصه مقدس جهاد وظیفه سنگینی دارند و باید به این وظیفه مهم عمل کنند.

حسن نجمی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی معرفی و از خدمات داریوش دبیگی مدیرکل سابق صدا و سیما قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید