امید آفرینی با آموزش دانشجوی کارآفرینی رسالت علما در جهاد تبیین است.


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814839

گلم اصلانی گفت: رسالت علمای جهاد تبیین کارآفرینی است چرا که در عین استقلال منجر به خودکفایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلم اصلانی مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات جهانی را از بین برد، بنابراین اهداف، پیامدها و اقدامات این انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود که این مهم ترین و اساسی ترین گام در دهه دوم انقلاب.»

وی ادامه داد: رسالت علمای جهاد تبیین کارآفرینی است چرا که ضمن اینکه به استقلال می انجامد کشور را به سمت خودکفایی می برد.

این کارشناس افزود: اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید دانشجوی کارآفرین تربیت کنند که در گام دوم انقلاب باید بر این امر تاکید و محقق شود.

گلمی با بیان اینکه این دانشجوی کارآفرین شعارهای مقاومت و ایستادگی در جامعه سر داده است، گفت: این دانش آموز با صبر و استقامت و با استفاده از هوش خود رفع ناپذیری می کند.

این استاد دانشگاه گفت: زمزمه هایی مبنی بر هزینه های میلیاردی در جهاد تبیین عمومی به گوش می رسید و بیانات اخیر رهبری نقشه راه را برای فعالان این عرصه روشن کرد.

وی گفت: جهاد طباین نیازی به هزینه های میلیاردی ندارد، اما شناخت توطئه های دشمن و مقابله هوشمندانه با آن مهم ترین تصمیم است.

گلمی ادامه داد: یکی از برنامه های دشمن در دهه 1400 در کشور تزریق روحیه یأس و ناامیدی به جامعه بود و این کار را با برجسته سازی مشکلات و کاستی ها در اذهان اقشار خاکستری جامعه انجام داد.

این کارشناس افزود: جهاد تیبین در اینجا اهمیت مضاعف دارد، اساتید و دانشگاهیان باید وارد شوند و با سلاح دشمن بجنگند، شاگردی قوی تربیت کنند.

وی تاکید کرد: یکی از ابزارهای دشمن برای ناامیدی استفاده از فضای مجازی و تجمل گرایی وصف ناپذیر است که تنها معدودی از خانواده ها می توانند آن را انجام دهند و اذهان عمومی را از این طریق منحرف کنند.

گلمی بیان کرد: دانشجویان به عنوان یک نیروی خلاق و پرانرژی در جامعه، اگر ذهنشان در دانشگاه رشد کند و به سمت کاربرد ایده های خود حرکت کند، قطعاً با تجاری سازی ایده، روح امید به جامعه تزریق می شود.

این کارشناس گفت: این موفقیت ها نیاز به تبیین رسانه ای دارد و وظیفه دانشگاهیان ضمن تدریس، نحوه بازنشر محصولات امیدوارکننده در فضای مجازی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که جهاد تبیان به فرموده مقام معظم رهبری نیازی به هزینه های میلیاردی ندارد و باید نرم و هوشمندانه قیام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید