اساس جهاد تبیین امید آفرینی و آینده روشن برای ایران اسلامی است / مجموعه اسناد یک میلیونی در حوزه دفاع مقدس


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810309

کریمی خلاقیت و ابتکار در تبیین جهاد را از ملزومات اساسی خواند و گفت: امروز عرصه تبیین نیازمند جوانی با انگیزه و مصمم است و اساس تبیین جهاد ایجاد امید و شکل دادن به آینده ای روشن برای ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین الزامات در گام دوم است. انقلاب جهاد تبیین است، نمونه ای از تبیین جهاد، راه تسریع حرکت را تعیین کرده اند.

وی افزود: با توجه به نقش مهم جوانان در گام دوم انقلاب، جبهه جهاد نیازمند نقش جوانان است و باید با شجاعت و به موقع در جهت خنثی کردن توطئه های دشمن عمل کرد. پس باید عنوان جهاد را که یک مسئله همیشگی است به کار برد، برای اجرای فرمان جهاد می توان تمام تلاش را کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، خلاقیت و ابتکار در جهاد طبین را از ملزومات اساسی خواند و گفت: امروز میدان جهاد تباین به جوانان با انگیزه و اراده نیاز دارد و اساس جهاد تباین ایجاد امید و ترسیم آینده ای روشن است. ایران اسلامی.»

وی بیان کرد: از ابتدای کنگره بزرگ تاکنون نقش امام خمینی (ره) و 6200 شهید استان مرکزی، جهاد، تبیین در عرصه های مختلف یکی از اولویت های مهم بوده که در کنار اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، علمی و پژوهش، رویکردهای هنری و تبلیغات، زیرساخت ها، ساخت و سازها و خدمات همواره مورد توجه بوده و دستاوردهای بسیاری ایجاد شده است.

سردار کریمی ادامه داد: تشکیل اتاق فکر به همراه 16 کارگروه تخصصی در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اهمیت شفاف سازی در این کنگره و جمع آوری بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس را نشان داد. و انقلاب اسلامی پیش بینی کرد که از این فرصت ارزشمند باید به خوبی استفاده شود.

وی تاکید کرد: روحیه جهادی همواره در کنگره شهدای استان مرکزی تجلی یافته و در بخش های مختلف اجرا شده است و طی 4 سال گذشته بیش از 1300 طرح عمرانی و محرومیت زدایی به برکت کنگره شهدای استان و استان اجرا شده است. امروز باید در عرصه تولید محتوا و تبیین روحیه جهادی حاصل شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه درخواست مقام معظم رهبری در خصوص تحقق جهاد تبیین باید با تمام توانمندی ها تمام شود، گفت: این امر امروز در جهاد برای تبیین حماسه های انقلاب اسلامی و اسلامی انجام شد. ارزش ها برای نسل جوان

وی با اشاره به نقش تعاون در حراست مقدس و لزوم پرداختن به این موضوع گفت: همکاری در حراست نقش مهم و راهبردی دارد و از ابتدای تشکیل کنگره سعی شده است نقش تعاون در حراست مقدس مورد توجه قرار گیرد. دفاعی و موضع استان مرکزی در این خصوص «در این راستا با توجه به اعلام آمادگی رزمندگان – تعاونی ها، جلسه پیشکسوتان تعاون در دستور کار قرار گرفت.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: جمع آوری خاطرات شهدا و رزمندگان تعاونی و تبیین نقش تعاون در دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد و تولیدات معنادار از جمله کتاب، اسناد معروف و فیلم های چند رسانه ای در دستور کار همایش تعاون قرار دارد. و به امید رویکرد جهاد. باید اتفاقات بزرگ و ماندگاری در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید