کلیباف: مجلس کجا جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفت؟ این گفته از اساس نادرست است / اظهارات آقای روشن روشن است; در مورد حجاب هم حرفم را روشن کردم. بدون شک

کلیباف: مجلس کجا جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفت؟  این گفته از اساس نادرست است / اظهارات آقای روشن روشن است;  در مورد حجاب هم حرفم را روشن کردم.  بدون شک

مصوبات شوراهای عالی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی و امنیت ملی و امنیت کشور را شخصا به رئیس کمیسیون بررسی فرهنگی دادم. اینکه برخی از اقوام در جایگاه ها خلاف این را می گویند صحت ندارد، حتی درباره رئیس مجلس هم حرف هایی می زنند که این هم صحت ندارد.

رئیس شورای اسلامی تلویحا سخنان اخیر یکی از نمایندگان مجلس را تکذیب کرد و گفت: این ادعا بر اساس این دروغ است که شورای اسلامی قانون مربوط به عفاف و حجاب را مسدود کرده است.

محمدبکر کلیباف در جلسه علنی شورای اسلامی شهر در واکنش به تذکر احمد حسین فلاحی نماینده همدان مبنی بر اینکه در رسانه ها مطرح شده بود که شورای اسلامی قانون حجاب و عفاف را مسدود کرده است، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر همدان را از قانون حجاب خارج کرده است. مجلس کجا قانون عفاف و حجاب را مسدود کرد؟ ? این گفته اساسا نادرست است.

وی ادامه داد: امروز شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد. گزارش کمیسیون فرهنگی از عملکرد دستگاه ها در اجرای قانون عفاف و حجاب در حوزه های مثبت و منفی در مجلس قرائت شد. حداقل 32 موسسه شکست خوردند. ما آمادگی داریم هر خلأ پیشنهادی را اعم از دولت یا قوه قضائیه برطرف کنیم، بدون دستور با آن برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: دیروز در شورای اسلامی صحبت هایم را در مورد حجاب به صراحت بیان کردم و جای ابهامی نیست.

رئیس شورای اسلامی گفت: مصوبات شوراهای عالی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی و امنیت ملی و امنیت کشور را شخصا به رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص فرهنگی دادم. اینکه برخی از اقوام در جایگاه ها خلاف این را می گویند صحت ندارد، حتی درباره رئیس مجلس هم حرف هایی می زنند که این هم صحت ندارد.

وی افزود: حرف آقا واضح است، دیروز در سخنرانی شورای اسلامی در مورد حجاب نظرم را بیان کردم و این حرف ها را در اتاق دربست نگفته ام.

فلاحی: در رسانه ها صحبت می شود که مجلس جلوی قانون عفاف و حجاب را گرفته است

فلاحی نماینده همدان نیز در سخنانی گفت: مقام معظم رهبری شب گذشته نظر صریح خود را در مورد عفاف و حجاب بیان کردند که این جمع بندی برای سران قوا شاهدی شد و باید با جدیت کار شود. فوری انجام شد.”

وی افزود: رهبری باز هم در مورد فضای مجازی صحبت کردند. شورای اسلامی در این باره زیر سوال رفته و در ادامه در رسانه ها گفته می شود شورای اسلامی قانون حجاب و عفاف را مسدود کرده است.

این عضو شورای اسلامی بیان کرد: قانون فضای مجازی مطالبه سالیان متمادی رهبری بوده چرا در دستور کار نیست؟ این هم خواسته جامعه انقلابی است.

دیدگاهتان را بنویسید