بازی انگلیس اصلا فوتبالی نبود/ حرفم تحریف شد. دیگه حوصله حرف زدن از سیاست ندارم!


ساعت: 19:12
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913465

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: متأسفانه چون حرف هایم نیمه کاره است، در این موضوعات صحبت نمی کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر، مهدی طارمی ستاره 30 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از رویارویی با تیم ملی ولز در جام جهانی فوتبال 2022 گفت: ظهر. فردا: دو بازی دیگر داریم. این دو بازی مهم هستند. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که سخت کار می کند. ما بازی آنها را دیده ایم و از هر دو تیم انتظار بازی خوبی داریم. هر دو تیم برای برد می آیند و باید ببینیم چه می شود.

او در مورد اعتراضات به موضع خود گفت: «با تمام احترامی که برای دوستانم قائلم، شریک هستم. می دانستم که چنین سوالاتی مطرح خواهد شد. هر چی بگم تاثیری نداره متأسفانه برخی از دوستان هر طور که می خواهند می نویسند و آن طور که می خواهند تفسیر می کنند. من هر وقت بخواهم در فضای مجازی شخصاً درباره موضوعات سیاسی صحبت می کنم. از آنجایی که متأسفانه حرف های من نیمه تمام بود، در این زمینه صحبت نمی کنم و عذرخواهی می کنم.

طارمی درباره اولین بازی تیم ملی نوشت: بازی اول اصلا فوتبالی نبود. به دلیل مشکلات زیادی که وجود داشت، بحث فوتبال مطرح نشد. جام جهانی ما الان شروع شده است. دو بازی مهم داریم که باید از این دو بازی 6 امتیاز بگیریم و مردم را خوشحال کنیم. ما به خاطر این مشکل اینجا هستیم. همه بازیکنان فوتبال می خواهند هواداران را راضی کنند. ما اینجا هستیم تا مردم را خوشحال کنیم و بهترین عملکرد خود را فردا در دیدار مقابل آمریکا نشان دهیم.

ستاره تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا به خاطر نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران به تیم ملی توبیخ شد و آیا نگران عواقب این موضوع نیستند؟ گفت: گفتم دوست ندارم در مورد موضوعات سیاسی صحبت کنم. برای احترام به شما می گویم که نه، ما تحت فشار نیستیم و آمده ایم فوتبال بازی کنیم. همه بازیکنان جام جهانی برای فوتبال اینجا هستند. شما خبرنگاران کار خود را انجام می دهید. ما همه نوع روزنامه نگاری اعم از سیاسی، اجتماعی و ورزشی را داریم. این فضای فوتبال و ورزش است و خبرنگاران ورزشی می توانند حضور داشته باشند تا هواداران از حواشی و اتفاقات فوتبال لذت ببرند. نه من و نه هزاران نفر دیگر نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم.


c234e9a9 b83e 4626 a999 c2eb2d767ae5 خبر خاکستری


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید