دشمن به دنبال تحریف افکار امام (ره) / جهاد تبیان، راهکاری برای مقابله با جریان تحریف


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843398

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛

حجت الاسلام هادز گفت: دشمن به دنبال تحریف افکار امام (ره) است که با جهاد تبیین باید جلوی این گونه تحریف ها را گرفت و جوانان را تا حد امکان با اندیشه های ناب امام آشنا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از حجت الاسلام سید جواد هادز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در زاگرس با حضور در مسجد شهدای گچساران با گرامیداشت رحلت امام 6 گفت: خمینی و این فقط یک عید انسانی نیست، بلکه تعطیلات مدرسه، برکت بزرگ انقلاب اسلامی و جشن راه آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام (ره) مظهر عزت، استقلال و معنویت در جامعه ماست. او سیاستمداری خردمند و دارای ذهنی نو و پویا بود. متوجه شدند.

حجت الاسلام هادز ادامه داد: امام دین را وارد متن جامعه کرد، امام با الهام از قیام عاشورا، رژیم فاسد و ظالم پهلوی را در حضور همه اقشار شکست داد و استعمار و استبداد را در ایران ریشه کن کرد. یک انسان کامل، زیرا امام یک مکتب است و مکتب امام یک نظام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مکتب امام خمینی(ره) مبتنی بر جهان بینی و مبتنی بر توحید، خداپرستی و تقوا است از دیگر ویژگی های مکتب امام معنویت است چرا که باید معنویت را در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: امام اهل سیر و سلوک و انس با خدا، اهل تواضع و تضرع، اهل زهد و تقوا و اهل گریه و روزه بود و فقط برای خدا کار می کرد و به وعده های الهی حسن ظن داشت. . اما در خرداد 68 دفن میلیونی حضرت امام (ره) در تاریخ بی نظیر بود و نشان کار برای خداست.

حجت الاسلام هادز بیان می کند: یکی دیگر از ویژگی های مکتب امام، بعد عقلانیت است که در کنار معنویت، زمینه ساز موفقیت را می شناسد. یکی از رمزهای موفقیت امام، تکیه بر مردم و مستضعفان جهان بود. “

وی ادامه داد: روحیه خودباوری و اتکا به توانمندی ها و ظرفیت داخلی کشور یکی از شاخص های مکتب امام است، ائمه به معنای واقعی مردم اعتقاد داشتند، زند، اسلام ناب در واقع ضد فساد و اشرافیت است. اسلام ناب ضد تبعیض و بی عدالتی و در نهایت اسلام ناب برای محرومان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اگر در جایی مسئولیت داریم آیا توانسته ایم به مردم خدمت کنیم و چقدر برای خدمت به مردم وقت می گذاریم؟ به همین دلیل است که گاهی شاهد اختلاف بین نیروهای انقلابی هستیم، زیرا دشمنان در دشمنی با انقلاب متحد هستند.

حجت الاسلام هادز ادامه داد: امام خمینی(ره) از هر قومیت، گرایش و سلیقه مردم را می پذیرد و یکی دیگر از ویژگی های مکتب امام صبر و مقاومت است و در انقلابی به این عظمت نظام سلطه را نیز به چالش می کشند.

وی گفت: هیچ حادثه ای هر چقدر هم سخت باشد نمی تواند امام (ره) را بشکند و با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاد و فرهنگ مقاومت و ایستادگی جهانیان را به نمایش گذاشت، زیرا آنچه ایمان انسان را بارور می کند، ایستادگی و ایستادگی است. در سایه ایمان

وی ادامه داد: انقلابی ماندن خیلی بهتر از انقلابی بودن است. دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ماست و دفاع از اصول، اهداف و آرمان های امام راحل نیز وظیفه ماست چرا که دشمن به دنبال تحریف افکار امام راحل است.«جهادتابین، ما باید از این گونه تحریفات جلوگیری شود و جوانان و نوجوانان را هر چه بیشتر با اندیشه های ناب امام راحل آشنا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: امروز انقلاب اسلامی پناهگاه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و مهم ترین رکن مکتب امام، مسئله ولایت فقیه است. یکی از ارکان تفکر شیعه در دوران غیبت».

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: ولایت فقیه ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی است. امیدواریم با کمک دولت انقلابی بتوانیم به سلامت از این گردنه سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید