مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در قزوین برگزار می شود/ جهاد راهکاری موثر برای مقابله با انحراف راه امام است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب در این سال ها با کتمان و افشا نکردن واقعیت ها دست از تحریف اندیشه و مکتب امام خمینی(ره) برنداشتند و برای این منظور به همه ابزارها متوسل شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همه سخنرانان به ویژه اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و آموزش افکار عمومی نقش اساسی دارند باید در راه جهاد و تبیین آرمان های والای امام راحل تلاش کنند. نسل جوان امروز هنرمندانه توضیح دهید.

همه باید برای تبیین آستین جهاد تلاش کنند


وی گفت: معتقدم باید از همه ظرفیت ها و امکانات و فضای مجازی که در اختیار داریم به نحو شایسته استفاده کنیم تا بتوانیم برای انجام مسئولیت های خود تلاش کنیم.

این مسئول بیان کرد: امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی بود و همواره بر این موضوع تاکید فراوان داشت و از 15 خرداد 42 جرقه نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) زده شد.

وی همچنین گفت: استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله ایجاد محتوای مناسب و موثر برای تبیین ابعاد شخصیت راحل امام راحل و همچنین ابعاد قیام 15 خرداد.

امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی بود


شهسواری گفت: از مسئولین فرهنگی، ائمه جمعه محترم و جماعات و فرهیختگان استان تقاضا دارم برای ارائه اندیشه ناب و شخصیت ارزشمند امام راحل سهیم و تلاش کنند.

وی بیان کرد: برگزاری وبینارهای تخصصی، برگزاری مسابقات فرهنگی و مطالعه کتاب وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل و صحیفه نور از مواردی است که می توان با استفاده از آن ابعاد شخصیت و سیره امام راحل را به عنوان یکی از بزرگ ترین ها معرفی کرد. بزرگان جهان اسلام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: امام خمینی (ره) حقیقت جاودانه تاریخ است که با اندیشه های روشن و نورانی و رهنمودهای هوشمندانه خود در نهضت کلامی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کرد. ; همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست».


لزوم استفاده از روش های نوین برای تبیین ابعاد فردی امام خمینی



وی با بیان اینکه امام راحل برای همیشه در قلب و خاطرات ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند، گفت: امام راحل تا ابد در دل و خاطره ملت بزرگ ایران و آزاده اندیشان جهان جاودانه خواهد ماند. وی افزود: مراسم سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء 14 خردادماه در مسجد امام خمینی (ره) شهر گیاس آباد با سخنرانی حجت الاسلام سیدضیاء الدین آقاجانپور معاون سیاسی عقیدتی این وزارتخانه برگزار می شود. کارگردان

شهسواری در پایان گفت: از مردم سرزمین مینودری و شهر شهیدان رجایی و بابایی با حضور ارزشمند خود در مراسم اصلی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد دعوت می کنیم. باز هم تعهدشان به راه و اندیشه و نهضت «امام راحیل بزرگ را نشان دهید.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید