جهاد تبیان موثرترین راه مقابله با تهاجمات ترکیبی دشمنان/برگزاری سمینارهای یک روزه جهاد تبیان در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی


ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811847

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: در راستای اجرای جهاد تبیین در حوزه فرهنگ حفاظت مقدس، ایثار و شهادت و زیر نظر ستاد کنگره ملی، نقش امام خمینی (ره) در حراست مقدس و 6200 شهید استان مرکزی، یک کارگاه های تخصصی روزانه جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در سمینار یک روزه جهاد تبیان گفت: یکی از مهمترین ویژگی های امام کاظم (ع) توجه به بصیرت افزایی است. و تبیین امروز در سالروز شهادت هفتمین امام بزرگوار شیعیان و مسلمانان جهان، بهترین فرصت برای بازخوانی رفتار و الگوبرداری از ایشان است.

وی افزود: جهاد در انقلاب اسلامی واژه ای شناخته شده است زیرا جهاد همواره در موقعیت های مختلف به پیروزی های بزرگی دست یافته است و البته جهاد نیازمند ایمان، عمل صالح، بصیرت، شناخت موقعیت ها و فرصت ها و استفاده از توانایی های مختلف است. هستند.

سرهنگ کریمی گفت: تبیین جهاد یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی کردن توطئه های دشمن در جنگ نرم است که مقام معظم رهبری در سال های گذشته مطرح کرده و در سخنان اخیر نیز به آن اشاره کرده اند و قطعا جهاد تبیینی موثرترین آن است. مقابله با توطئه های دشمن در یک جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه های دشمنان برای تحریف و فراموشی حراست مقدس، یکی از عرصه های مهم جهاد تبیین فرهنگ ارزشمند حراست مقدس است و برکات فراوانی برای زنده نگه داشتن فرهنگ حراست و ترویج فرهنگ وجود خواهد داشت. ایثار و شهادت.«این جمله آنهاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: 6200 شهید استان مرکزی. سمینارهای تخصصی یک روزه برای جوانان و نوجوانان در دستور کار است و هدف ما آموزش شبکه راویان تخصصی در جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان مرکزی بزرگترین جهاد در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: و امیدوارم قابل قبول از جمله تربیت مربیان در این زمینه باشد.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت هنر و رسانه و فضای مجازی در عرصه جهاد یک ضرورت مهم است و همانطور که جوانان در اجرای بیانیه گام دوم نقش بسزایی دارند، امروز در جبهه مقدس جهاد، جوانان باید پیشگام باشند. و بازیکنان زمین . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید