اقدامات ارزنده ای به برکت کنگره شهدای استان مرکزی انجام شد/ اهداف گام دوم کنگره به سوی جهاد تبیین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دومین نشست سنگرسازان کنگره مرکزی درباره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در اراک گفت: از سال 93 تصمیم گرفتیم بازی کنیم. نقش یک استان مارکز در دفاع مقدس: توضیح بدهیم و برای این منظور بیش از 11 کارگروه تشکیل شد که یکی از آنها کارگروه آمار بود.

وی ادامه داد: در بحث نقش مهندسی استان مرکزی طبق آمار بیش از 120 پروژه بزرگ مانند پل خیبر که توسط صنعتگران در استان ساخته شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیاری از اولین شهدا از جمله اولین شهید حلیان، اولین شهید نیروی دریایی و اولین شهید مشروطه متعلق به استان مرکزی هستند.

وی افزود: پس از 5 سال آموزش و پژوهش، 16 جلسه در مرحله اجرا برای تمامی اقشار برگزار شد و دو همایش بزرگ در قالب کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع از جهان و کنگره 6200 شهید استان مرکزی برگزار شد. “

کریمی خاطرنشان کرد: نتیجه کنگره میلیون ها سند و بیش از 160 جلد کتاب است که تنها 23 جلد آن فرهنگ لغت شهدا است.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه اقدامات زیادی به برکت کنگره استان انجام شده است، افزود: ساخت و بازسازی 1500 خانه متروک به نام شهدا، صدها پروژه محرومیت زدایی از جمله لایروبی قنات و کانال های کشاورزی و تامین 1700 سری جهیزیه برای نیازمندان. زوج ها.

کریمی خاطرنشان کرد: در دیدار اعضای کنگره شهدای استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که این کار باید ادامه داشته باشد که گام دوم کنگره آغاز شده و همزمان ادامه خواهد داشت. به عنوان گام دوم انقلاب.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم راه اندازی دارالقرآن کاظم ساروگی است که با توجه به تمرکز رهبر انقلاب بر قرآن آموزی در دستور کار قرار گرفته است. برنامه

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از 60 هزار طلبه در استان مرکزی دو واحد از درس های خود را در موزه دفاع مقدس می گذرانند که یکی از موضوعات مهم خواندن جریان نفاق و تبیین جریانی است که می توانیم.

کریمی همچنین گفت: تدوین دایره المعارف دفاع مقدس از موضوعات مهم جاری است که کارگروه های تخصصی برای آن در استان مرکزی تشکیل شده و دستاورد ارزشمندی است که ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه امسال دومین اجلاسیه کنگره شهدا در استان مرکزی از سر گرفته شده است، افزود: برعهده زنان و جامعه زنان است که در آینده نزدیک برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید