ایجاد امید راهبردی اساسی در تبیین گام دوم انقلاب / گام دوم انقلاب راهگشای انقلاب خواهد بود.


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812651

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی گفت: آنچه امروز به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در جامعه مورد نیاز است، بحث امید آفرینی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس فرهنگی و مذهبی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به ضرورت تبیین ابعاد گام دوم انقلاب به عنوان موضوعی مهم در سطح جامعه گفت: .

سید حسن موسوی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان یک مبارز بصیر انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته همواره بر امید در جامعه و خوداتکایی تاکید داشته اند و هر جا به توصیه ایشان عمل کرده ایم به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم. “

وی افزود: جهاد به تبیین و توجه به اجرای بندهای بیانیه می پردازد و گام دوم انقلاب در عرصه های مختلف جهش و حرکتی نوین در احیای انقلاب اسلامی است که اجرای آن می تواند موجب پیشرفت شود. و توسعه در فرهنگ و عملکرد.” ، توسعه و توسعه کشور.

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در دوران رهبری خود پس از رحلت امام خمینی(ره) همواره جامعه را نسبت به توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی امیدوار و آگاه کرده اند که این امر موجب توجه ایشان به حضرتعالی شده است. در زمینه‌های مختلف موفقیت‌های بزرگی کسب می‌کنیم، اما در برخی از حوزه‌ها همچنان زیان‌ها و ضعف‌هایی داریم که بیشتر به دیدگاه مدیران بستگی دارد.

وی بیان کرد: در تمام این سال‌ها با وجود همه مشکلات بزرگی که در عرصه‌های مختلف داشتیم و داریم، دشمنان همواره سعی کرده‌اند با استفاده از ابزارهای مختلف، گروه‌های مختلف را ناامید کنند. فضای مجازی بهترین و ارزان ترین این راهکارهاست که متاسفانه بدلیل رصد ضعیف است.«و ساده اندیشی برخی مدیران لیبرال اندیش، برخی از دستاوردهای جامعه را تحت الشعاع قرار داد.

موسوی گفت: اما مقام معظم رهبری همواره بر امید و اتکا به خودکفایی تاکید داشته اند و تنها راه حل مشکلات کشور امید داشتن و تکیه بر خود نسخه است.

وی تاکید کرد: امروز اعلام گام دوم انقلاب به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در تداوم حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی امری ضروری و ضروری است که همه باید در راستای اجرای این بیانیه نیز گام برداریم. تا حد امکان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید