بیانیه گام دوم انقلاب سبک زندگی، یک سند راهبردی است


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815192

حمیده جعفری گفت: یکی از مهمترین چالش های زندگی امروز ما عدم توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود در گام دوم انقلاب به درستی به آن اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیده جعفری کارشناس و مشاور خانواده در گفت و گو با صبح زاگرس در بیانیه ای در خصوص نقش زنان در تحقق سبک زندگی در گام دوم انقلاب اظهار داشت: یکی از چالش های اساسی چند سال گذشته، شیوه زندگی ما را تغییر داد. زندگی

حمیده جعفری با بیان اینکه ایجاد شکاف طبقاتی و شکاف فرهنگی و تضعیف بنیان خانواده با طراحی برنامه ها و سریال های مختلف از طریق شبکه های ماهواره ای باعث تکانی بنیان خانواده شده است که شامل خیانت، طلاق و بزرگنمایی می شود، گفت: این امر موجب شده است که خانواده ها از طریق شبکه های ماهواره ای، خانواده را به هم بزنند. روابط غیرقانونی و عادی شدن دوستی دختر و پسر در جامعه یکی از چالش هایی است که در شبکه های مختلف ماهواره ای رد و بدل شده و عادی می شود.

وی افزود: توجه ویژه مقام معظم رهبری در بیانات گام دوم انقلاب به موضوع سبک زندگی و پرهیز از نفوذ فرهنگ های غربی در جامعه از دغدغه های هوشمندانه مقام معظم رهبری است که به درستی به آن اشاره شده است. در این بیانیه.”

این کارشناس و مشاور خانواده گفت: شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و ایجاد امید در جامعه به اشکال مختلف و ایجاد نگاه خوش بینانه به آینده در گام دوم بیانیه انقلاب به عنوان سند راهبردی می تواند نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمن داشته باشد.

جعفری گفت: یکی دیگر از چالش های پیش روی خانواده ها که دشمن دائماً بر روی آن مانور می دهد، تغییر استحکامات و اندیشه های جامعه به ارزش ها و مبانی خانواده است که می طلبد خانواده ها به این سطح از خودآگاهی برسند که دشمنان هرگز به آن دست نیافته اند. و هرگز نخواهد بود برای اینکه دوستان ما باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید