بیانیه گام دوم انقلاب، منشور راهبردی برای آینده جمهوری اسلامی است


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814897

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:

زارای گفت: بیانیه گام دوم منشور بسیار بزرگ، راهبردی و راهبردی برای آینده جمهوری اسلامی است، این بیانیه نقشه راه مسئولانی است که در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی مسئولیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلام محمد زارعی نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک عید سعید فطر در تشریح بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم، منشور بسیار بزرگ، راهبردی و راهبردی برای آینده است، اسلامی است، نقشه راه مسئولان در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی است و مردم نیز از این منشور مستثنی نیستند و به تعبیری همه ما باید عمل کنیم. در مورد این بیانیه بسیار مهم

غلام محمد زرای ادامه داد: یکی از بندهای این بیانیه مقابله با اشرار و مستکبران جهان است. این قسمت از بیان در کلام نورانی قرآن کریم به صراحت آمده و آنقدر بر آن تأکید شده است که جای هیچ گونه شک و شبهه ای در آن نیست و از واجبات الهی است; مقاومتی است در برابر ظالمان که به دنبال تسلط بر افکار، عقاید و آرمان های ملت های مختلف هستند که نمونه های آن در جهان بسیار است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران پس از انقلاب بالاترین تجربه را پیش روی ملت داریم، گفت: استکبار جهانی از روزهای اول انقلاب تا کنون به طرق مختلف تلاش می کند قطار انقلاب را متوقف کند و مردم را به سمت آرمان های خود سوق دهد. از زور، تحریم، محاصره اقتصادی و جنگ که ناشی از خوی استکباری آنها بود، استفاده کردند، اما آنچه دشمن را از موفقیت در این هدف برنامه ریزی شده باز داشت، مقاومت بود که در کلام نورانی قرآن کریم نیز آمده است. یک

زارای تاکید کرد: عامل تداوم انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه های استکبار، روحیه مقاومت ملت است که در سال های اخیر موتور محرکه انقلاب اسلامی برای اهداف آن بوده و خواهد بود.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: مقاومت ما در ابعاد مختلف به استقلال کامل منجر شده است. اگر در عرصه دفاعی در منطقه سرنوشت ساز هستیم، همین روحیه استقلال طلبی و استکبارستیزی کمک کرده است. در صورتی که در جنگ هشت ساله همه دشمنان ملت به ویژه استکبار جهانی با ملت ایران متاثر از تفکر قرآنی روبرو شدند.

وی تاکید کرد: امروز مشروعیت جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف برای مردم جهان کاملاً روشن است. انقلاب اسلامی و ملت ایران امروز نقطه امید همه محرومان و مستضعفان جهان است که برآمده از روحیه استقامت و مقاومت در برابر اهداف و توطئه های استکبار جهانی است.

زارای در پایان توجه به مبانی استقامت و مقاومت را تضمین کننده آینده انقلاب، پیشرفت اهداف نظام جمهوری اسلامی و اهداف مهم نظام و ملت ایران دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید