بیانیه گام دوم انقلاب منشور جامع پیشرفت همه جانبه است/ انقلاب اسلامی آغاز دوران جدیدی است


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842223

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری بیانیه گام دوم انقلاب را منشور کامل و جامع مقام معظم رهبری برای پیشرفت همه جانبه خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: گفتند این انقلاب چهل سال است با همه دشمنان توانسته آرمان های خود را به خوبی حفظ کند و توانسته وارد شود. در مرحله ورود به خودسازی، جامعه پذیری و تمدن جدید.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه ای در گام دوم، پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز دوران جدیدی در جهان می دانند.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه ای انقلاب اسلامی را مایه افتخار ایران و ایرانی دانستند، افزودند: ایشان کشور را ترک کردند و مایه مباهات شدند.
بامری خاطرنشان کرد: نکته دیگری که حضرت آقا در این بیانات به آن توجه کردند این است که برای برداشتن گام های استوار باید گذشته را به درستی بشناسیم و فصل جدیدی را در زندگی جمهوری اسلامی با شناخت گذشته آغاز کنیم. این تمدن جدید اسلامی. «هر چه سریعتر، سریعتر و گسترده تر شویم.
وی تصریح می کند: تقابل استکبار با اسلام پدیده ای برجسته در دنیای مدرن و انقلاب اسلامی به عنوان اسلام علیه استکبار، شوروی سابق و آمریکاست که شاید در دنیا هیچ فرمولی فراتر از عقاید و عقاید آنها نداشته باشد. انقلاب اسلامي در يك نگاه و حرف و راه جديدي ميان اين دو ايجاد شد سپس قطب ها روز به روز از بين رفتند و سست شدند و انقلاب اسلامي همچنان در اين راه سربلند و قدرتمند است.
امام جمعه سراوان گفت: یکی از مسائلی که باعث عزت و پیشرفت ایران در همه عرصه ها شده، حاکمیت جهادگران و اعتقاد به این اصل است که می توانیم.
به گفته وی؛ مردم سالاری به عنوان یک اصل مردم سالاری دینی در این نظام مستقر شد و این انقلاب مردم در عرصه سیاست و مشارکت در بحث های مختلف در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند که در مسائل داخلی و بین المللی ایجاد شد که به برکت عزت و سربلندی و سربلندی به دست آورده ایم. به انقلاب اسلامی
این خطیب جمعه ادامه داد: امروز در دنیایی که به سمت انحراف و آلودگی اخلاقی پیش می رود، به برکت انقلاب اسلامی فضای معنوی، اخلاقی و دینی در جامعه ما حاکم است و آن به برکت انقلاب اسلامی است که نتیجه قوی است. و مقاومت مقتدرانه در این چهل سال در مقابل ظالمان و مستکبران است با همه آزارهایی که داشته اند اما مردم انقلابی در مقابل استکبار ایستاده اند.
امام جمعه سراوان گفت: حضرت آقا توصیه هایی به جوانان داشتند، بیش از همه علم و دانش که وسیله عزت و صلابت یک کشور است، اما در جاهای مختلف پیشرفت خوبی داشته ایم که یکی از اهداف عالی است. انقلاب برای همه مردم جهان است این بیانیه اشاره ای به عدالت و مبارزه با فساد دارد که لازمه عدالت و مبارزه با فساد است.
بامری تاکید کرد: ویژگی های کلی بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان و مردم انقلابی و همه کسانی که دل به این انقلاب دارند، آرزو کردند که این منشور مورد توجه قرار گیرد. همه مراحل زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، مسئولیت پذیری و حاکمیتی را باید در نظر گرفت، زیرا این چراغ راه حیات انقلابی در نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید